1

Onderwerp: Hoe zouden jullie deze taart maken?

Hoihoi!

Ik ben vrij nieuw in het taarten bakken. Mijn man is binnenkort jarig, en het leek me leuk om een taart te maken van zijn favoriete film-figuur... Jason Voorhees. (van friday the 13th) Het is echt 1 van zijn favoriete films en heeft er hele verzamelingen van. (brr..)

Het is misschien een beetje een gekke vraag, maar...

Ik vroeg me eigenlijk af of jullie misschien een idee hebben hoe jullie deze taart zouden maken, hij hoeft echt niet al te ingewikkeld te zijn! Gaat om het idee ;)

Ik vond al een foto van een taart die is gemaakt:

http://cakecentral.com/gallery/1406899

Groetjes! xx

Re: Hoe zouden jullie deze taart maken?

Nou dat was precies wat ik wilde zeggen.. gewoon een taart met het witte masker erop.

Groetjes Natasja!

Het masker kan je het beste maken van fondant denk ik.

Groetjes Natasja!

4

Je kan voor de masker zo te werk gaan ga op zoek naar gezicht masker van plastic dit ga je goed wassen en bestuiven met aardappel zetmeel of poedersuiker en dan je fondant met gumpaste of tylose mengen dit uitrollen en dan deze op de gezicht masker zetten nu heb je een template met neus en al en dan ga je de ogen uitsnijden en verder afwerken laat het drogen op de template ( heel belangrijk )
Voor de cake kan je dezelfde plastic gezicht masker gebruiken en deze als template gebruiken om de cake in dezelfde vorm te snijden wel een en cm of 2 groter snijden dan the masker  :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".