1 Laatst bewerkt door Donnay (06-05-2011 08:37)

Onderwerp: toch wel 35 push ups cakes.........

Erg leuk om te doen. De voorbereiding is het meeste werk maar dan is het stapelen geblazen  :lol:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-R3CUAZR6-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4Y3YZOMM-D.jpg

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

2

Re: toch wel 35 push ups cakes.........

oow mennn dat ziet er lekker uit zeg  :thumb:
ik ben vergeten om die houder erbij te bestellen. Zo te zien hebben jullie dit zelf gedaan? Mag ik weten wat jullie gedaan hebben?

Fijn weekend alvast!

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

3

Ik had ook geen houder maar moest toch ergens die 35 (nou ja, eigenlijk 36) push ups mee vervoeren. Dus m'n manneke heeft van zo'n mdf taart onderplaat (die ik op maat laat zagen bij de doe het zelf zaak) 36 gaatjes gemaakt, ik heb um geschilderd en ze stonden als een huis.

4

echt prachtig!

En zo houden we onze mannen ook aan het werk he ;-)

5

ziet er lekker uit
wat voor cake heb je gemaakt met welke vulling
moet er voor volgende week 15 maken voor mijn neefje zijn verjaardag heb nog geen idee wat ik er in zal doen?

6

Het is nog vroeg... maar zou er zo m,n tanden in kunnen zetten  *D

Liefs, Cupper.

7

Dat ziet er gaaf uit. HOe heb je dat gemaakt?

8

heey,

waar kan je die push ups dingen en houder kopen  :rolleyes:

kan ze niet vinden

alvast bedankt

9

Ten eerste hebben we deze push up cake houders gezamenlijk via deze site ingekocht. Er zijn wel wat websites te vinden die ze ook los verkopen.

Ik heb bij de toko cakemix gekocht met aardbeiensmaak en vanillesmaak. Er stond overigens ook "Wilton" op het pak, dat klonk me wel bekend. Het is Amerikaans of Engels..........geen idee maar de beschrijving was prima te volgen. De aardbeiencake was ook mooi roze van kleur. Ik heb ook nog boerencake gemaakt en browniecake. Vier verschillende soorten dus en die heb ik ook met vier verschillende toefen gevuld. De browniecake met witte en bruine chocotoef, de vanille met lemoncurdbotercreme  :P , de boerencake met banketbakkersroom en de aardbeiencake met botercreme met aardbeienpatidess en verse aardbeien (ook erg  :P ). Ook daar heb ik geloof ik nog een toef lemoncurd erbij gedaan. Al met al waren de reacties overweldigend..............dus missie geslaagd  ;)

10

ohh wat zijn ze leuk,en zien er heerlijk uit

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops