Re: I love PARIS met Eiffeltoren...hij was best leuk...
Ohhh wat een schitterende taart!! Leuk onderwerp ook. Echt heel mooi gedaan..... en dan gaat ie kapot... wat balen!! Ik hoop echt dat je 'm nog hebt kunnen herstellen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » I love PARIS met Eiffeltoren...hij was best leuk...
Ohhh wat een schitterende taart!! Leuk onderwerp ook. Echt heel mooi gedaan..... en dan gaat ie kapot... wat balen!! Ik hoop echt dat je 'm nog hebt kunnen herstellen.
Och meid..ik leef met je mee! Hopelijk kon je hier en daar nog wat herstellen... Hij is echt prachtig!
wat een strakke taart
Wauw! Echt een prachtige taart heb je gemaakt!
Vind de letters erg leuk gedaan en wat vreselijk balen dat die plaat omviel zeg! 
wow wat een ontzettend leuke reacties.
Ik heb de taart kunnen herstellen, de eiffeltoren is gemaakt, de strik op de achterkant ook weer en de deuken een beetje weggemoffeld..
En wohooaaaaaa ik sta op de 2de plaats in de most saved op cakecentral!!! Ja ja helemaal blij en ook trots 
Wauw wat een plaatje zeg!! Ik hoop dat je het nog een beetje hebt kunnen repareren!!
Vind je het goed als ik hem opsla ter inspiratie??
Dank je wel!!
Natuurlijk mag dat 
Super, prachtige taart ! Persoonlijk : één van de mooiste taarten die ik ooit zag ! Echt waar ben er helemaal weg van.
Ik hoop oprecht dat je de taart nog terug goed gekregen hebt en er het verdiende lof voor krijgt.![]()
![]()
![]()
Dank je wel!!
Wat een prachtige taart.Alles zo mooi strak en de kleurencombinatie is prachtig.
Wat sneu voor je dat die plaat erop viel.Stond je hart niet even stil toen je dat zag?
Enne gefeliciteerd met je 2e plaats op Cake Central.
Ik voel aan mijn water dat het nummer 1 wordt. 
Wow super orginele taart! Erg mooi!
Wow, die is echt heel gaaf !!
WAUW, heel mooi zeg!
Hopelijk krijg je hem weer net als hoe die is op de foto's!
Wauw, wat is dit een geweldige taart zeg! Hij klopt gewoon helemaal!
Maar oh, wat balen van die plaat, ik hoop dat het nog goedgekomen is!
wat een super taart, Femke en ik kan me voorstellen, dat je hart even in je schoenen schoot toen de plaat omviel... gelukkig heb je het kunnen herstellen!
en gefeliciteerd met je 2de plaats opCC!!
Jeeee hij is prachtig!!
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat erg!!!!!!!!!!!!! drama ik zou huilen hahahaha.... Maar gelukkig dat je toch deze foto van deze geweldige taart kon nemen.
Hele gave taart!
Wat een ontzettende leukerd! Ik hoop dat je de schade nog hebt kunnen verhelpen!
Wat enorm balen, ik zou wel kunnen janken, denk ik.
Maar ik vind 'em in ieder geval prachtig op de foto! 
WAUW!!!! wat een taart
Wat fijn dat je de taart nog hebt kunnen "rampareren", want wat IS hij super, supergeweldig mooi!!
Zoete groet,
Mandy
o gelukkig, want vind het een super mooie taart en lees nu je drama gelukkig kunnen herstellen en wat goed 2de plaats wauw
gefeliciteerd en daar mag je echt trots op zijn
taartgroetjes Carla
WOW, supergaaf. Echt geweldig.
Dikke vette eerste en welverdiende plaats nu!
Oh yeah!
lekker weekend vieren!
Wauwww wat een mooierd
Echt super gaaf!
Heel fijn, dat je de taart hebt kunnen herstellen.
Natuurlijk gefeliciteerd met je tweede plaats, maarrreee sta je nu al op de 1e plaats?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » I love PARIS met Eiffeltoren...hij was best leuk...