Onderwerp: Wat vinden jullie?!
Jarig geweest... en jawel, daar moet natuurlijk gebak bij.
Tussen de 40 en 50 man verwachtte ik en heb de cupcakes gemaakt. Voor het eerst een grote lading, ik sta nog aan het begin van mijn 'carieere' haha.
Ikzelf was er tevrede mee, maar dat, mede doordat ik zelf lichamelijk wat minder kan. Heb 6 verschillende aandoeningen, waaronder 2 vormen van reuma, zenuw uitval verdeeld over mijn lichaam en een genetisch bepaalde bindweefsel afwijking waardoor al mijn botten in mijn lijf van zijn plaats verschieten. Schouders uit de kom, vingerkootjes die verschieten en met silversplints worden vast gehouden.... nou goed... het kost me gewoonweg wat meer energie als een 'gezond' persoon om het zo maar te noemen.
Ik ben benieuwd naar jullie feedback...
ik lees het graag want ik wil leren!!! (bedankt voor alle inspiratie die ik hier van de site op doe!!!! TOP gewoon) Ik haal hier ook zoveel voldoening uit voor mijn gevoel... het idee dat ik straks 24 ben en volledig ben afgekeurd maakt mij verdrieting, en hier kan ik echt m,n ei in kwijt! Letterlijk en figuurlijk! Haha.
O ja, ik heb ze gevuld met banketbakkersroom
De rode roosjes daar zijn de blaadjes wat gescheurd... dit komt doordat ik denk ik, iets te veel tylose heb gebruikt.
Bedankt voor het kijken, reacties en het lezen van mijn verhaal.

Sorry voor de vele foto's