1

Onderwerp: En dan nu echt hoor!

Hoi!

Het is denk ik de 3e keer dit jaar dat ik op het punt sta om te gaan beginnen met dit soort taarten te maken. Of in elk geval, proberen. Maar de eerste twee keer dacht ik telkens opeens; misschien is het toch allemaal een te dure hobby. De tweede keer had ik zelfs al mijn winkelmandje in de webshop volgeladen ;) Ook heb ik al wat spulletjes in huis, zoals uitstekers, stempelroller en een taart bewaardoos...
Maarja, nu ik weer eens terug ben op de site en volgens mij echt al van iedereen alle creaties heb bewonderd, ga ik het nu toch echt maar doen want ik heb er zo'n zin in!
Ik hou heel erg van koken en heb al veel cakes en gebak gemaakt, maar nooit dit soort taarten. Nooit geprobeerd omdat ik marsepein en fondant zo duur vind! Wie weet ook maar eens een keer proberen om zelf MMF te maken ofzo.
Nu in mijn winkelmandje zit witte fondant, een taartzaag, smoother, kleurstof en een tappit met letters.

Ik ben benieuwd of het gaat lukken en uiteraard of het leuk is!

2

Re: En dan nu echt hoor!

Succes en heel veel plezier! Het is inderdaad geen goedkope hobby, maar zo leuk. Zeker omdat de mogelijkheden bijna eindeloos zijn. Hoop veel van je te zien ;-)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

Of het leuk is..... JAAAAAAA!!!!  :Y

Het is inderdaad wel zo dat er aan "onze" taarten een prijskaartje hangt, gemiddeld €1,- p.p. maar inderdaad is het echt heel leuk.

Ik ben benieuwd wat je van je eerste taartje gaat maken. Neem er lekker de tijd voor.
Heel veel plezier!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

4

Welkom op het forum!

Het is inderdaad een dure hobby, maar wel een hele leuk!
En als je eenmaal verslaafd bent, kun je ook grootverpakkingen fondant kopen, die zijn dan weer een stuk goedkoper ;)

Heel veel plezier met het maken van je eerste taartje!

Liefs, Zanoni

Welkom,
Je kan je hobby zo duur maken als je zelf wil. Ik koop iedere keer iets en haal vaak ook iets bij wibra, action of xenos, als het me dan goed bevalt en ik heb wat over wil ik wel eens iets duurders kopen. Ik ben ook nog maar pas bezig. Ik werk dan ook meer met fondant dan met Marsepein omdat ik dat nog te duur vind en ik eerst wat meer ervaring wil hebben.

Groetjes en veel bak plezier
Carla

Met taart en cupcakes maak je vrienden

Dat vind ik inderdaad vooral leuk, speuren naar goedkope dingetjes die iets kunnen betekenen voor het decoreren. Maargoed, daar weet ik nu nog niks vanaf ;) Eerst maar eens beginnen.

Ik zie er alleen heeel erg tegenop om de taart te bekleden, want ik weet dat wanneer ik gebak maak met deeg dat je moet uitrollen gaat het altijd fout! Scheuren en plakken pff.. Hopelijk lukt het met fondant wel. Heb in elk geval al heel forum door gelezen voor tips ;)