1

Onderwerp: Even lekker geknooid

Vandaag heb ik een poging gedaan om een strik te maken...helaas was ik iets te ongeduldig en heb ik de strik te snel in elkaar gezet waardoor hij ietwat is ingezakt...maar daarvoor is hij ook gemaakt op een dummie zodat ik hem nog tig keer overnieuw kan maken.
De vulling is dus overheerlijke piepschuim  :lol:

http://i297.photobucket.com/albums/mm213/PimenMarjan/Cakekrummels%20taarten/1621.jpg

http://i297.photobucket.com/albums/mm213/PimenMarjan/Cakekrummels%20taarten/1630.jpg

2

Re: Even lekker geknooid

leuk!! ondanks het inzakken is je strik goed gelukt hoor! :thumb:

Leuke taart.

4

:thumb: ik vind die kronkels leuk, of hoe je dat ook noemt  :P

Je strik is mooi hoor, mooi met dat randje!

5

Ingezakt of niet, leuk taartje!!!

.. Want taart kan altijd!!

Dank jullie wel voor de reacties!

7

Ik heb een vraag. Ik weet dat je kan zoeken op t forum.. maar wat moet ik intyper als zoekterm?

Hoe maak je die mooie krullen?

8

Hele mooie taart ! Ik zou een ander papiertje om je onderbord doen, maar verder is het een plaatje !

Groetjes, Conny

9

Leuk gedaan :thumb:

10

Hoi Boeskoolwiefke! Leuke, vrolijke taart.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

11

Bernadette2 schreef:

Ik heb een vraag. Ik weet dat je kan zoeken op t forum.. maar wat moet ik intyper als zoekterm?

Hoe maak je die mooie krullen?

Ik heb fondant met tylose in de sugargun gedaan en toen slierten gemaakt en die om de tools gedraaid en dan laten drogen. Als ze hard zijn geworden kan je ze er zo afschuiven...heb ik met mijn eigen creativiteit bedacht hahaha

Ik had helaas geen ander papiertje bij de hand haha...het is wel een beetje druk zo maar ach er zit roze in het papiertje had ik me bedacht haha

@Icehorse: hoi terug uut boeskoolstad  ;) (wie weet wonen we wel vlakbij elkaar :) )