Onderwerp: Ook te gebruiken bij papier?
Als ik papieren spuitzakken heb of maak, kan ik dan ook de PME Supatube gebruiken? of zijn daar ook weer speciale zakken voor nodig?
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Knollie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ook te gebruiken bij papier?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Als ik papieren spuitzakken heb of maak, kan ik dan ook de PME Supatube gebruiken? of zijn daar ook weer speciale zakken voor nodig?
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Knollie
Volgens mij kun je alle spuitmondjes wel gebruiken in een papieren zak. Ze zullen vast wel op maat gemaakte bijpassende siliconen of wat dan ook spuitzakken verkopen, maar als je goed kan vouwen, vouw je hem toch lekker zelf! Welk nummer heb je?? Ik heb in het begin alles met papieren cornetjes gedaan, van rozetten tot fijne lijntjes. inmiddels heb ik wel een doos met snoepzakken hoor...het werd een beetje te gek en tja....dat papier gaat niet zo lang mee...
Ik vouw ze altijd zo:
http://www.youtube.com/user/thefoodcour … uizKmo9iec
ff heel het filmpje kijken. het is trouwens de moeite waard om al haar taart filmpjes te kijken. Zitten heel veel supergoede tips bij!
Succes!
@ Mamakaat,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb nog geen mondjes ofzo, ja alleen van een garneerspuit die mijn man ooit heeft gekocht in 1 of andere winkel.
Maar was wel van plan om wat mondjes aan te gaan schaffen.
Snoepzakken klinkt eigenlijk veel handiger al zeg ik het zelf.
Maar dat kan dan vast ook wel met boterham of diepvrieszakjes.
Alleen heb je dan niet direct een puntzak.
Nou ach, ik ga wel eens kijken dan of ik mondjes ga kopen en dan uitproberen.
Ik dacht dat er eerst een speciale kop bij zat waar je die mondjes op vast moet draaien.
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Kan ik weer verder kijken naar opties om iets te proberen!
Groetjes Knollie
In het allereerste begin heb ik het wel geprobeerd met boterhamzakjes, maar die zijn niet stevig genoeg en omdat het vierkant is en geen puntzak, kun je geen kracht zetten. Voor zo af en toe te spuiten zijn de cornetjes heel handig om te kunnen vouwen. En soms mag je bij de locale snoepwinkel/drogist puntzakjes kopen.
Ik ga wel eens wat proberen!
In ieder geval bedankt voor al je reacties en tips!
Helemaal super!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ook te gebruiken bij papier?