Onderwerp: baby girl!vind het wel een schatje

wat een schatje is het baby'tje toch!mocht het voor de eerste keer gebruiken en dat vond ik wel erg leuk!!het was voor een babyshower met de kleuren:roze/lila/geel/wit en dit is het geworden.
echte meidentaart toch?
baby'tje is met een mooi  bruin kleurtje omdat anna lara ook zo'n mooi kleurtje heeft :)
sorry voor de foto.de taart lag al in de doos en dacht toen chips moet nog een foto maken :grr:

http://94.100.115.233/1295600001-1295650000/1295626101-1295626200/1295626137_5_awWv_3.jpeg

http://94.100.121.248/1295600001-1295650000/1295626601-1295626700/1295626656_5_XaAr.jpeg

http://94.100.120.8/1295600001-1295650000/1295626401-1295626500/1295626432_5_AYCy.jpeg

2

Re: baby girl!vind het wel een schatje

Hele leuke taart en mooie kleurtjes. Ik heb gisteren de mal gekregen en heb hem vanmorgen gelijk gebruikt. Echt heel leuk.

Groetjes van Monique
(op Hyves kan je mijn foto's van de taarten zien camosa.hyves.nl)

ja wat is de mal leuk he!hoop nog veel gebruik te kunnen maken van deze.

bedankt voor je reactie!

4

leuk gedaan.

5

Super taartje!!!
Ik heb gister ook voor het eerst de baby mal gebruikt.. Hij is echt geweldig he! :)
Hoe maken jullie die prachtige foto's? Mij lukt t steeds maar niet... Overbelicht.onscherp.:(

I lOve CakeS,,!!

6

Wat een schattig taartje.Ik heb de baby mal ook(al ruim een jaar) en heb hem helaas nog niet nodig gehad.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

Miss_Cakes schreef:

Super taartje!!!
Ik heb gister ook voor het eerst de baby mal gebruikt.. Hij is echt geweldig he! :)
Hoe maken jullie die prachtige foto's? Mij lukt t steeds maar niet... Overbelicht.onscherp.:(

dank je wel!!
je ziet idd de mooiste foto's voorbij komen.ik ben daar ook nog niet zo'n ster in.sommige doen er ook echt inpakpapier of een mooi laken achter.ik maak ze altijd op m'n aanrecht :o    dus moet daar ook wat meer aandacht aan gaan schenken want het ziet er altijd gelijk zo mooi uit op al die foto's hier op het forum!

misty schreef:

Wat een schattig taartje.Ik heb de baby mal ook(al ruim een jaar) en heb hem helaas nog niet nodig gehad.

ooh jammer!was ook blij dat ik het een keertje kon gebruiken.het is ook zo gemakkelijk in gebruik en vindt het zo'n mooi baby'tje.
ik hoop dat je het binnenkort kan gebruiken.zo leuk om te doen!

9

De mal werkt idd super fijn he...
Over 4weekjes mag ik um intensief gebruiken,, voor de geboorte van mn petekindje ongeveer 50 cupcakes met baby maken :)
Foto's met n mooi inpakpapier is n goeie tip. Ik doe t ook gewoon op het aanrech tot nu toe.

I lOve CakeS,,!!

Miss_Cakes schreef:

De mal werkt idd super fijn he...
Over 4weekjes mag ik um intensief gebruiken,, voor de geboorte van mn petekindje ongeveer 50 cupcakes met baby maken :)
Foto's met n mooi inpakpapier is n goeie tip. Ik doe t ook gewoon op het aanrech tot nu toe.

oooh wat leuk!!!50 van die baby'tjes :)
hoop dat ik het ook snel weer mag gebruiken.
ja en met het fotograferen maak ik eiegenlijk altijd snel een foto'tje terwijl sommigen er zo'n mooi kunstwerkje van maken......veel leuker natuurlijk.....ik heb er alleen vaak niet zo'n zin meer in om een heel decor voor te maken.......ben altijd bekaf na het taartje(uren bezig ;) )

11

Mooi taartje en mooie kleuren.
Welke kleur roze heb je gebruikt? Zoek nl. nog een kleur lichtroze voor een babytaart.

Er is altijd wel een reden om een taartje te maken!
groetjes Ellen

Ellen63 schreef:

Mooi taartje en mooie kleuren.
Welke kleur roze heb je gebruikt? Zoek nl. nog een kleur lichtroze voor een babytaart.

ik heb cherry pink gebruikt van ck en dan maar heel weinig.eigenlijk is het een fel roze kleur.
dus als je roze in huis hebt misschien maar heel weinig er door heen doen en krijg je licht roze?(ik gebruik zeelandia marsepein)

13

mooie taart

Groetjes Wendy

wendy1978 schreef:

mooie taart

dank je wel :)

15

super zo'n baby mal staat ook op mijn verlanglijstje bij deze :D

Suze schreef:

super zo'n baby mal staat ook op mijn verlanglijstje bij deze :D

ja hij is echt mooi en ook heel makkelijk.het enigste wat jammer is is dat ik het niet zoveel kan gebruiken dus er moeten maar veel babay'tjes komen in m'n omgeving :)