1 Laatst bewerkt door Krystle (19-04-2011 18:16)

Onderwerp: Boekenwurm

Hij is genomineerd voor de award: lelijkste-taart-van-Krystle-2011!  :+

edit: Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een vierkante taart ook echt vierkant te bakken, hij deukt altijd in aan de zijkanten, iemand tips?

Maar ik wilde 'm toch posten (ff laten weten dat ik nog in het land der levenden ben  :lol: )
Gevuld met mokkacreme.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8HRYTYDP.jpg/

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

Re: Boekenwurm

ik vind em anders heel erg leuk!!!

Ik zing mijn eigen wijsje!

3

Re: Boekenwurm

Ik vind 'm ook erg gaaf (of heet dat vet tegenwoordig?!)

4

Re: Boekenwurm

Ik vind 'm LEUK!! Niks lelijks aan hoor.

Ikzelf heb altijd last van ingezakte hoeken met een vierkant... sinds ik niet meer bak met oplopende temp gaat dat gelukkig beter. Maar laatste keer was m'n biscuit weer helemaal scheef..... Dus ik lees even mee voor de 'gouden tip'  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Re: Boekenwurm

Ik vind het juist bij deze taart passen. Nou is het een boek wat al veel gelezen is! (en dat zijn de beste boeken)  :thumb:

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Re: Boekenwurm

Dag Krystle,

Ikzelf heb dit ook steeds voor bij vierkante taartvormen.
Nu snijd ik ze gewoon bij tot ze recht zijn :o
Dan heb je wel een beetje verlies van biscuit natuurlijk.
Ziet er trouwens toch een mooi taartje uit!

Groetjes,
Britt

7

Re: Boekenwurm

Goh ben nu al een tijdje aan het zoeken naar die lelijke taart, sorry maar ik kan ze met de beste wil van de wereld nergens vinden ;-)

Re: Boekenwurm

Ik vind hem juist erg leuk.
Taart tovert een glimlach op mijn geizcht.

9

Re: Boekenwurm

Ik snap wel dat je er van baalt maar ben het eens met SweetTooth, in dit geval geeft het juist een leuk effect.

10

Re: Boekenwurm

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!

Ik heb binnenkort vakantie en dan ga ik es flink oefenen op die vierkante taarten! :D Vinden mijn taarten-eters vast geen probleem haha!

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje

11

Re: Boekenwurm

je kan je wel gewoon aan de 180 gr houden hoor. Komt er in het midden bult op maar als ie klaar is en je draait je kapsel gelijk om dan leg je dr wat zwaars op zodat je bult plat wordt. Ook moet in de hoeken van je bakblik geen vet blijven drijven..........dus niet te veel met de spray sprayen  :+ mocht er toch wat teveel vet in je bakblik zitten dan ff met keukenrol na. Ook als je je biscuitmix in je bakblik doet ff goed in de hoeken duwen. ff xtra aand8 geven.
Hoop dat je hier wat aan hebt.

Vind je boekenwurm hartstikke leuk

12

Re: Boekenwurm

Hey Smarianne,

Dank je wel voor je tips! Ga ik zeker proberen. Ik laat weten hoe het gegaan is  :D

Kaasblogjes: Licht verteerbaar leesvoer, lekker voor bij de borrel of als tussendoortje. Check www.facebook.com/kaasblogje