1

Onderwerp: Angry birds cupcakes hulp nodig

Ik ben bezig om 24 angry birds cupcakes te maken. Nu heb ik al een aantal dingen geprobeerd om het witte "buikje" te maken. Maar het lukt helaas maar niet.
Heeft iemand de gouden tip?

Voorbeeld hoe ze moeten worden:
http://2.bp.blogspot.com/-GuU8F1LgDX8/TVfzvQKTbOI/AAAAAAAAlig/ixFJ7JZBv24/s400/angry+bird+cupcakes+1.jpg

2

Re: Angry birds cupcakes hulp nodig

Ik zou een cirkel uitsnijden, deze dan nog eens in twee snijden en dan een beetje in vorm brengen met je handen.

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Een witte halve cirkel uitsteken. Dan gele fondant uitrollen, de witte cirkel er op leggen. Dan met de ronde uitsteker de maat van de cupcake uitsteken, precies zo dat het buikje op de juiste maat ligt. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

Bedankt voor jullie hulp. Liens manier had ik al gedaan dat word niet mooi.
Ik ga hem nu op Glamour haar manier doen. Ik denk dat het wel gaat werken zo. Stom dat ik er zelf niet ben opgekomen  :/

5

Als je een cirkel uitsteekt en dan halverwege de cirkel nog een cirkel uitsteken. Zo houdt je een 'amandelvormig' figuurtje over. Dat is dan precies het buikje!

Dat de cirkels in elkaar overlopen zeg maar, snap je wat ik bedoel?

.. Want taart kan altijd!!

6

Lejow schreef:

Als je een cirkel uitsteekt en dan halverwege de cirkel nog een cirkel uitsteken. Zo houdt je een 'amandelvormig' figuurtje over. Dat is dan precies het buikje!

Dat de cirkels in elkaar overlopen zeg maar, snap je wat ik bedoel?

Zo bedoelde ik het ook, maar jij legt het een beetje beter uit  :lol:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

7

Bedankt allemaal voor het meedenken. Ik heb het gedaan op de manier van Glamour. Dat vond ik het fijnst werken.  :thumb:
Als ze af zijn zal ik ze showen in het daarvoor bestemde rubriek :lol:

8

Ze zijn al een tijdje klaar. Maar had nog geen tijd gehad om een foto op het forum te zetten.

Hier zijn ze te vinden
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126555780