Onderwerp: Hortensia geprobeerd te maken
Al verschillende soorten bloemen gemaakt( geleerd bij Madhuri), maar nog nooit een hortensia gemaakt
dus vandaag maar eens uitgeprobeerd.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hortensia geprobeerd te maken
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Al verschillende soorten bloemen gemaakt( geleerd bij Madhuri), maar nog nooit een hortensia gemaakt
dus vandaag maar eens uitgeprobeerd.

Mooooooi!!!!

mooi! en ik vind met name het groene blad ook wel heel erg realistisch, of is dat ook echt? 
wauw...

WAUW!! Echt prachtig!! 
Ooooh geweldig

Héél mooi!
Mooi gefotografeerd ook!!
Grtjs,Marie.
waaauw, het is prachtig!
schitterend
Prachtig, en dat voor je eerste hortensia bloemen, belooft nog wat als je ze vaker maakt! 
Jeetje ze lijken wel echt!
Is dat een bijtje op de bovense bloem? Kan het niet zo goed zien
Groetjes Thea
whoo, wat mooi gedaan! de kleuren heb je ook heel goed te pakken, hij kan zo bij mij uit de tuin komen!!!

petje af!!
maareh zijn die bladeren echt nep?
petje af!!
maareh zijn die bladeren echt nep?
Ja de bladeren zijn ook van flowerpase....
prachtig
Supermooi, het lijkt wel namaak, zo echt 
Jeetje ze lijken wel echt!
Is dat een bijtje op de bovense bloem? Kan het niet zo goed zien
Groetjes Thea
Hai Thea,
Het is een vlinder
,
Echt heel mooi!
Mag ik vragen hoe je ze op draad hebt gekregen? Ik heb er zo lang mee lopen hannessen, kwam er gewoon niet uit!
Echt prachtig!

Wauw.....mooi hoor, niet van echt te onderscheiden! Super.
Echt heel mooi!
Mag ik vragen hoe je ze op draad hebt gekregen? Ik heb er zo lang mee lopen hannessen, kwam er gewoon niet uit!
Hallo Renee,
Ik heb eerst van 26 draad de bovenkantjes tot oogjes gemaakt en hier de knopjes op gezet en laten drogen. daarna de blaadjes uitgestoken en het draad met het knopje er doorheen gestoken ( met beetje lijm op het blaadje) onderkant goed dichtmaken, door knijpen en draaien ( zoals Madhuri zegt) en weer laten drogen.
Wat ook belangrijk is dat je de goede draad gebruikt, die met zo'n laagje papier erom, dan lijmt het nl. ook beter.
Ga jij ook naar Ellen voor de workshop van Alan Dunn???
groetjes Nancy
Ohw, wat gaaf!!! Zo mooi, zo echt, SUPER gewoon!!!!!!
reneebr schreef:Echt heel mooi!
Mag ik vragen hoe je ze op draad hebt gekregen? Ik heb er zo lang mee lopen hannessen, kwam er gewoon niet uit!Hallo Renee,
Ik heb eerst van 26 draad de bovenkantjes tot oogjes gemaakt en hier de knopjes op gezet en laten drogen. daarna de blaadjes uitgestoken en het draad met het knopje er doorheen gestoken ( met beetje lijm op het blaadje) onderkant goed dichtmaken, door knijpen en draaien ( zoals Madhuri zegt) en weer laten drogen.Wat ook belangrijk is dat je de goede draad gebruikt, die met zo'n laagje papier erom, dan lijmt het nl. ook beter.
![]()
Ga jij ook naar Ellen voor de workshop van Alan Dunn???
groetjes Nancy
Jaaaaa!!! Na lang overleg ga ik het hele weekend!!!! Oh ben helemaal blij! Heb net het geld overgemaakt! dus het is ook zeker (nog maar 1 plekje nu namelijk).
Ga jij ook? Welke ga jij doen?
Bedankt voor de tip! Liesbeth 1980 komt hier volgende week heen, dan wilden we deze gaan proberen namelijk... (zij gaat ook naar alan dunn
)
Hai Renee,
Ja ik ga ook het hele weekend, gezellig, dus de 2 daagse workshop
gezellig, kunnen we elkaar ook eens ontmoeten.
Ik heb er super veel zin in.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hortensia geprobeerd te maken