Re: Eindelijk was zover!!!
Mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk was zover!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
schitterende taart en die kleuren combinatie is geweldig.
De roosjes vind ik erg mooi maar wat een werk zal het geweest zijn.
dat ziet er hardstikke goed en mooi uit en de kleur is ook top hoor!
Heel mooi en had jij ook zo'n last dat die kleine balletjes alle kanten op schieten als je ze boven de parelrand wil doen? (er zijn er heel wat weggeglipt bij mij)
Ik vind het zwarte lintje weer heel chic om je cakeboard heen en de kleurencombi is erg mooi. Heb je je laten inspireren op hun kaart of..
Groetjes Marijke
Heel mooi en had jij ook zo'n last dat die kleine balletjes alle kanten op schieten als je ze boven de parelrand wil doen? (er zijn er heel wat weggeglipt bij mij)
Ik vind het zwarte lintje weer heel chic om je cakeboard heen en de kleurencombi is erg mooi. Heb je je laten inspireren op hun kaart of..Groetjes Marijke
Hahaha ja die balletjes... Ze liggen overal in mijn huis, onder de bank, onder de tafel in de v-groef van mijn vloer... Maar...!!! Ik heb een heel hip rood met witte stippen pincet gekocht speciaal hiervoor en ik moet zeggen dat dat super gaat, helemaal in combinatie met zo'n water aanstip stift (of zoiets...)
Ze hadden inderdaad een zwart met paars krullerig kaartje. En ze willen beetje glim en paarse rozen!
Heel erg mooi gedaan!!!
Ziet er prachtig uit
Mooi gemaakt de foto zo boven de taarten.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eindelijk was zover!!!