Onderwerp: nogmaals '1e taartjaar'!
Ik ben nu een jaartje bezig met mijn nieuwe hobby...en thuis worden ze er behoorlijk 'gek' van ..haha.
Ik ben de laatste tijd ook bezig met taarten die glutenvrij én/of lactosevrij zijn...gelukkig niet suikervrij . Mijn zus met haar dochtertje hebben glutenallergie en het blijkt toch behoorlijk lastig te zijn om een leuke, originele taart te bestellen die helemaal (!) zonder gluten is!! Ik dus met de nieuwe uitdaging aan de slag: valt niet mee om 2 kleine koters die dól zijn op marsepein uit de keuken te houden met hun kleine grijpgrage handjes .
Ik ben heel benieuwd of jullie nog wat (opbouwende ) kritiek hebben! Schroom niet!
Veel plezier met kijken

allereerste taartje met geboetseerd olifantje

glutenvrij trouwtaartje: speciale chocoladebiscuit gevuld met bosbessen en bekleed met marsepein

voor 't eerst een cupcake: niet mijn ding...ik blijf proberen..

bedanktaartje voor de buurman

'opdrachttaartje' hello kitty. Zag later dat ik beter een donkere achtergrond had kunnen gebruiken...

stapeltaart voor manlief (best lastig..pfff): dol op vissen, dus dat moest 't maar worden!

Eerste (jaja, alles proberen !) barbietaart. Hier wat details:
(wist niet dat de 'lijm' zichtbaar blijft..grrr)

Zwemdiploma: plaatje gepikt van een ansichtkaart...

Piepklein taartje (doorsnede 10cm!) nagemaakt van geboortetaartje..wát een werk!)

zeemeermin met leuke detaills..al zeg ik het zelf, haha

zwemdiploma A: superprestatie;heeft hij 2 jaar over gedaan..
beetje erg.. ..gepikt van de site..nog bedankt voor de inspiratie!!
Hier horen glutenvrije cc bij (voor de mama en 't zusje):
Bedankt voor 't kijken!!

Maar wel erg handig om toch wat leuks aan te bieden bij m'n glutenvrije familie..die zijn altijd weer erg blij ermee!