1

Onderwerp: Chain chomp.. wie?

Ja lekker he van die opdrachten waarvan ze graag een taart willen terwijl je zelf geen idee hebt wat dat nou weer is! Mijn zoontje Dustin had zo'n vraag. Mam, wil je chain chomp voor me maken? Wie :think: ?? Je weet wel die hond van Mario..

Dit was het voorbeeld wat ik kreeg.

Voorbeeld: http://94.100.115.146/1284000001-1284050000/1284047801-1284047900/1284047834_5_bFrF.jpeg

Dit is de taart uiteindelijk geworden.

http://94.100.118.170/1297550001-1297600000/1297554301-1297554400/1297554347_5_aSHK.jpeg

Bedankt voor het kijken.

gek op Taart!

2

Re: Chain chomp.. wie?

superstoer!

3

Is Chain Chomp echt van taart gemaakt? ZO ja dan ga ik nu even mijn kin van de grond rapen....
Super!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

4

Raap die van mij dan ook even op Lot, die ligt naast jouw kin  :lol:

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

5

Inderdaad: WAUW!

Groetjes van Natascha!

6

haha, super gedaan!!!!! :thumb:  is joshi ook geboetseerd??????

7

Chain Chomp is die zwarte met die enge tanden aan de ketting (vandaar Chain Chomp) en die groene dino-achtige ernaast is Yoshi. ;)

Maar inderdaad fantastisch gedaan! Is Yoshi ook van marsepein gemaakt?

8

Ik denk dat Yoshi toch uit plastic is. Of zie ik het nu verkeerd?

Groetjes van Natascha!

9

Inderdaad, haha Dustin wou graag een geboetseerde Yoshi. Gelukkig kwam Brenda (frummeltje) met de tip om een yoshi pop erop te zetten. Bij haar in Ommen hadden ze deze figuren. Dus tja waarom een draak maken terwijl hij toch echt een yoshi wil?? Hoe ik ook probeerde mijn geboetseerde yoshi poppetjes leken meer op draken :s  :Y

gek op Taart!

10 Laatst bewerkt door Leona (04-05-2011 13:06)

Lot schreef:

Is Chain Chomp echt van taart gemaakt? ZO ja dan ga ik nu even mijn kin van de grond rapen....
Super!

Chain chomp is echt van taart :Y

gek op Taart!

11

poeh he, ik dacht ook al hoe krijgt ze het voor elkaar om Yoshi zo perfect te maken, met mooie glimmende schoentjes eronder haha.
Je hebt groot gelijk om er een figuurtje bij te zetten, voor mijn eigen zoon heb ik dat ook twee keer gedaan omdat hij daarna met de poppetjes wil spelen, gelijk een extra cadeautje voor zijn verjaardag!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

12

Pienemien schreef:

poeh he, ik dacht ook al hoe krijgt ze het voor elkaar om Yoshi zo perfect te maken, met mooie glimmende schoentjes eronder haha.
Je hebt groot gelijk om er een figuurtje bij te zetten, voor mijn eigen zoon heb ik dat ook twee keer gedaan omdat hij daarna met de poppetjes wil spelen, gelijk een extra cadeautje voor zijn verjaardag!

:D wahaaha!! Dat vond ik ook,  Zo lijkt het ook nog eens wat!! wahahaah!! :lol:

gek op Taart!

13

Supermooi zeg !!!

Groetjes, Conny

14

Leuk gedaan, ik zou er ook een echte pop bij geven zodat ze iets hebben om mee te spelen.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

15

ow hahaha sorry ik dacht dat dat beest Chain Chomp heette... duh... lekker blond van mij. Maar dat is Yoshi natuurlijk!
Maar je taart is ook heel mooi hoor! En het is een superleuk geheel zo!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

16

Lot schreef:

ow hahaha sorry ik dacht dat dat beest Chain Chomp heette... duh... lekker blond van mij. Maar dat is Yoshi natuurlijk!
Maar je taart is ook heel mooi hoor! En het is een superleuk geheel zo!

hihih wahahah!! Ik vond het al zo raar!, dacht al.. zo bijzonder is chain chomp toch niet?? :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  Maar allemaal bedankt voor de super leuke reacties :Y

gek op Taart!