1

Onderwerp: Sierra stelt zich ook voor,

Hallo allemaal,
Al een hele tijd lees ik mee, en bewonder jullie kunstwerken, uit bewondering heb ik me nog niet durven aanmelden.... maar wil nu toch nog meer van jullie leren en dus toch maar de stap gezet....
Ik ben juli vorig jaar begonnen met een taart, in een lollige bui na het zien van de zoveelste aflevering van CakeBoss& Ultimate Cake Off.....en daar is het niet bij gebleven,
Ik wilde de cursussen volgen bij de taartenwinkel om de hoek, maar die waren steeds vol...en inmiddels heb ik er dus nog steeds geen gevolgd, en leer ik het op de ouderwetse trial&error methode....soms maak ik een taart puur om een idee of techniek uit te proberen....
mijn taartjes zijn te vinden op http://taartjesfeest.hyves.nl valt in het niet bij jullie kunstwerken, maar ben toch behoorlijk trots op mijn beginners taarten :)

Sinds zondag ben ik de trotse bezitter van de Kenwood Patissier en verheug ik me al weer op de eerstvolgende taart!

Ik ben trotse mama van een 2 jarige peuter-manneke, mijn lust en mijn leven, maar hierdoor wordt er vooral in de late avonduren gebakseld :) Mijn Havanezer Sierra ligt dan meestal aan mijn voeten hopend op wat gemorste vulling of vallende kruimels :)
Mijn "brood" verdien ik door voor de klas te staan en mijn resterende creatieve energie kan ik kwijt in het maken van t-shirt ontwerpen voor mijn webwinkeltje....

Nou, dat was het zo'n beetje....

groetjes
Suzanne

Suuske's Shirts & More Suuske's Taartjesfeest Hav-a-shirt
Trotse mama v. Juulke met veel te veel hobby's!

2

Re: Sierra stelt zich ook voor,

Welkom en veel bakplezier!

3

tine83 schreef:

Welkom en veel bakplezier!

Dankjewel!

4

welkom op het forum!

Ik heb meteen even op je hyves gespiekt en je hebt al hele leuke taarten gemaakt  :thumb:

Heel veel bak en decoratie plezier!

Liefs, Zanoni

5

Zanoni schreef:

welkom op het forum!

Ik heb meteen even op je hyves gespiekt en je hebt al hele leuke taarten gemaakt  :thumb:

Heel veel bak en decoratie plezier!

Dank je wel!
Het begin is er :)