Onderwerp: maken van een taartplateau voor een vierkanten taart

Wie kan mij helpen??

Ik ga voor me collega een bruidstaart maken, nu wil ik die graag op een taartstandaard doen nu komt het probleem, ik ga taarten maken van 30 bij 30 cm is de grootste maar nergens in die maat heb je een standaard of heel erg duur.
Weet iemand een oplossing???

Weet niet of ik in de juiste rubriek zit maar lijkt me de enigste waar ik het kon plaatsen.
Alvast bedankt

Groeten sabrina

2

Re: maken van een taartplateau voor een vierkanten taart

Je kunt ook een cakeboard nemen met een mooi lint erop en er een diep bord omgekeer onder zetten als een soort voet. Dan staat hij in ieder geval hoger...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

he das ook een idee, heb gelijk cakeboard besteld zeer bedankt.

4

Wat je ook kunt doen zijn bij de gamma/ praxis vul maar in, wat planken in meerdere maten laten zagen en die mooi inpakken met bijv glansfolie , en zo een soort stapelstandaard maken.
Het is niet duur; wij moesten laatst een plank voor de kinderkast hebben en hebben een maat groter gekocht: voor een plank van 1,50 x 60cm heb ik 6,95 betaald en er 3 vierkante "cakedrums"in verschillende maten van laten zagen...gratis!!

succes!

5

Wat je ook kunt doen zijn bij de gamma/ praxis vul maar in, wat planken in meerdere maten laten zagen en die mooi inpakken met bijv glansfolie , en zo een soort stapelstandaard maken.
Het is niet duur; wij moesten laatst een plank voor de kinderkast hebben en hebben een maat groter gekocht: voor een plank van 1,50 x 60cm heb ik 6,95 betaald en er 3 vierkante "cakedrums"in verschillende maten van laten zagen...gratis!!

succes!

dat is ook nog een idee

das voor de volgende keer een hele goeie.

iedereen bedankt

groetjes sabrina

7

Ik liep tegen het zelfde probleem aan en ik heb 2 mooie zilveren schalen gehaald bij de action.
Deze doe ik omgekeerd tegen elkaar aan en daardoor ontstaat een mooie schaal op voet.

Een mooie goedkope oplossing en het bruidspaar houdt er ook nog een paar mooie schalen aan over.

groetjes Desiree