1 Laatst bewerkt door Chantalesmee (03-05-2011 11:18)

Onderwerp: Hoihoi, heb me nu toch maar eens lid gemaakt..

Hoihoi,

Telkens als ik iets zoek op internet over molds,recepten,how to´s, het maakt eigenlijk niet uit wat dan kom ik toch steeds weer op `De leukste taarten` terecht. Heb ook vol bewondering zitten kijken naar alle mooie creaties van de leden, echt prachtig!!
Heb nu toch maar besloten om ook lid te worden.
Of ik veel online zal zijn dat zal de tijd me leren!

Ik ben Chantal, 28jaar en woon in Gasselte (Drenthe)
Oorspronkelijk kom ik uit Groningen maar ben 4jaar geleden gaan samenwonen in Gasselte. Totaal geen spijt van..
Sinds 2003 ben ik werkzaam bij Defensie ( Landmacht ) en vind het nog steeds super om daar te mogen werken al heb ik toch besloten er volgend jaar mee te stoppen voor mezelf en mijn gezinnetje..

31december 2008 hebben wij een pracht van een dochter gekregen, dat het die dag 31 december was kon ons ook niets meer schelen. Ze was er en ze was gezond en zoooo mooi en eindelijk konden we haar vast houden.

In mijn zwangerschap zag ik al veel mooie taarten voorbij komen en wilde toen samen met de vriendin van een collega van mij na de zwangerschap eens een workshop doen om te kijken of het echt leuk was en of we het ook in de vingers hadden.
Die plannen zijn nooit door gegaan aangezien we een pittige start hebben gehad met onze meid. Maanden lang huilen de hele dag door dus de taartjes moesten maar even wachten.
Ze is en blijft nog steeds een vurig persoontje, een meisje met heel veel pit en een eigen willetje maar dat mag er ook wel in zitten haha.

Begin dit jaar 2011 ben ik dan toch maar begonnen met het proberen van taarten te bakken, bekleden en te versieren.
Aangezien mijn vriend in de Horeca werkt en dus savonds pas heel laat thuis is zie ik geen mogelijkheden om workshops te volgen en ben ik dus alles zelf maar gaan proberen.
Sta versteld van wat je allemaal op het web kunt vinden!
Opzich gaat het me best goed af, al blijf ik het strak bekleden van een taart lastig vinden.. Maargoed aldoende leerst men en zo gaan we dus vrolijk door!
Ik denk dat het ook belangrijk is dat je er echt plezier in hebt, en dat heb ik. Of ik nou 6uur lang tot in de nacht bezig ben met 1taartje dat maakt me niet uit. Ik wil het netjes en mooi afgewerkt hebben en vind het iedere keer weer super om het eindresultaat te zien.

Nou goed, een heel lang verhaal over mij haha maar dan heb ik bijna alles ook wel vermeld denk ik..
Zal zo eens goed rond kijken of ik ook ergens fotos kan plaatsen van mijn tot nu toe gemaakte creaties  :D

Liefs Chantal

2

Re: Hoihoi, heb me nu toch maar eens lid gemaakt..

Hoi welkom!

Zeker je foto's plaatsen :) en blijven lezen op het forum. Maar eens je begint, is het wel ontzettend verslavend hoor!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

welkom op het forum!

Heel veel bak en decoratieplezier!

Liefs, Zanoni

4

welkom