Onderwerp: Geboortekaart taarten, puzzeltaarten en koninginnedagstijl
Nogal hectische weken met het weekend campinglife, waarin ik doordeweek taartvoorbereidingen doe zodat ik het weekend lekker vrij ben en het vakantiegevoel heb 
Dit is een vriezertaart gevuld met manderijntjes botercréme en abrikozenjam voor iemand die persé een taart bij me vandaan wilde maar ik dr eigenlijk niet meer bij kon hebben en erg om heb moeten zoeken wat ik nou precies moest maken omdat zoontje computer games maakt en gek is op uitgaan en bier.

Geheel in stijl van cijfer 2 met dank aan Jol123 en SweetCaroline voor de stippen strik inspiratie

Deze ophaalster was zo enthousiast, alleen daar al van werd ik erg blij
2 geboortekaarttaarten waarvan de blauw/bruine ze persé in taart wilde zien. Wat ik weer niet snapte want zo'n mooie kaart vond ik het niet 

helaas geen tijd om die mooi op de foto te zetten omdat de ophaalster nogal aan de vroege kant was.
deze werd vrijdagmiddag opgehaald voordag we naar camping gingen en waarvoor ik eigenlijk helemaal geen inspiratie meer had
Door de drukte was ik nichtje haar verjaardag vergeten en heeft zij haar eigen taartvoorbereidingen gemaakt en haar taart gedecoreerd waarvan ik geen foto's heb in mijn album maar op hyves. Was ook nog gezellig 
Dit was ff een plaatsing voordat we weer vertrekken want het schijnt dat het weer weer opknapt donderdag en dan wil ik weer genieten van het campinglife maar onderhand geniet ik heerlijk van een taartvrij weekje
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels