1

Onderwerp: Hallo, een nieuweling

Heej,

Zoals jullie al lazen in de titel, ik ben nieuw hier.
Al heb ik al wel verschillende keren op de site en het forum rond gekeken, nu vond ik het toch wel tijd om even lid te worden!

Ik ben Chantal, 23 jaartjes jong en een zoontje van 11 maanden.
Altijd al van bakken gehouden maar er ongeveer 11 maanden lang de tijd niet voor gehad haha.
Taart heb ik eigtenlijk nog nooit gemaakt, tenminste niet zoals jullie ze hier maken.
Het bleef altijd bij appeltaart en kwark taart.

Nu wil ik dolgraag een keer zo'n mooie taart maken als jullie allemaal, en wat is nou een betere gelegenheid dan die van mijn zoontjes eerste verjaardag!

Nu kom ik ook gelijk met de deur in huis vallen met de vraag of jullie tops/ideeen hebben voor de taart en welke dingen ik allemaal moet aanschaffen hiervoor. Ik hoop dat jullie mij een beetje willen helpen en ik ga natuurlijk ook nog even verder snuffelen op het forum.

Hier ook nog even een foto zodat jullie weten met wie jullie te maken hebben ;)
http://94.100.118.251/1277350001-1277400000/1277393901-1277394000/1277393999_5_E170_1.jpeg

Re: Hallo, een nieuweling

Hoi Chantal,
Welkom op het forum.
Snuffel vooral eens tussen alle taarten, er staan een heleboel leuke taarten op.
Je kunt met weinig middelen best een hele leuke taart in elkaar zetten. Belangrijk is vooral dat je de tijd neemt. En niet denkt ik doe het effe tussen neus en lippen door. Vooral niet met zo'n kleintje.
Zelf heb ik een ventje van bijna 2, en ik weet dus, net als veel anderen hier op het forum hoe druk het kan zijn.
Veel plezier en sucses met het maken van de taart. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. Wel showen hoor!
Groetjes mirjam

Groetjes Mirjam

3

welkom op het forum!

Heel veel bak en decoratie plezier!
Inspiratie is hier genoeg te vinden. Ik zou eerst even kijken wat voor een taart je wilt maken met welk thema en dan kijken wat je het beste kunt aanschaffen.

Wat een ontzettend leuke foto van je kleine man!

Liefs, Zanoni

4

Welkom op het leukste forum van... :)

Je kan met weinig al een heleboel maar toch is het leuk om wat aan te schaffen.

Wat in ieder geval handig is;
Ingredienten (ik gebruik alles kant en klaar van de ''hebshop'')
Taartzaag
Taartdoos
Internet voor inspiratie!
En toch wel leuk om wat vormpje te kopen.
Denk aan de speeltjes van je kleintje straks (klei vormpjes)
zie ook hiervoor Zeeman, Action, Kruidvat, Hema en natuurlijk ook weer de ''hebshop''

Succes  :thumb:  en wel posten he.

www.joyofbaking.nl - ''pure passie''