Onderwerp: Zwangerparade, sorry veel foto's!
Hier een parade van mijn 3 laatst gemaakte taarten om de omgeving te vertellen dat ik van onze 2e in verwachting ben
.
Ik wilde het pas met pasen vertellen (toen 12 weken) omdat ik dan mijn hele familie bij elkaar had. Onder het mom dat ik een paastaartje zou maken
, onthulden we deze taart. Het enige paasachtige was de vulling: advocaatroom en chocoladeganache
. Trouwens, onze "werknaam" is Charlie, we weten uiteraard (nog) niet wat het is, vandaar.

Het 2e taartje was voor mijn schoonouders. Incl. onze dochter zijn we daar met 5 man, vandaar een klein taartje. We gingen een paar dagen samen weg vanwege hun 40-jarig huwelijk en vonden dit wel een heel leuk begin voor onderweg. Ook gevuld met advocaatroom en chocoladeganache.

En de laatste taart staat nu in de koelkast om morgen mee naar mijn werk te nemen om het te vertellen........ gevuld met straciatellakwark en kersenvlaaivulling. Helaas komen de kleuren niet helemaal tot hun recht bij deze foto's, ze zijn in het echt feller
.

Excuses voor de vele foto's!

. Vond het bloktaartje uiteindelijk ook wel erg leuk geworden, inderdaad weer eens wat anders........ Lijkt een beetje zo'n babykubus nu.
.
, voor diegene die op voorhand al nieuwsgierig zouden kunnen zijn.