1

Onderwerp: Advies voor 1e bestelling?!

Hallo!!
Ik kom eigenlijk al heel lang op dit forum, maar nu ik echt een vraag heb, heb ik me maar eens ingeschreven.
Ik heb een eerste bestelling gekregen om regenboogcakejes te maken ^^
Om deze uiteindelijk te kunnen leveren wil ik de cupcakes verpakken in een cupcake doos. Ik vroeg me af waar ik deze kan kopen? Ik heb op verschillende sites al mogelijkheden gevonden, maar dat is dan dat het voordeliger is om er een stuk of 100 in te slaan. Aangezien dit mijn eerste bestelling is en ik me niet kan voorstellen dat ik binnekort 99 andere bestellingen krijg lijkt dat me niet zo handig. De andere optie is om er slechts 1 of 2 te bestellen, maar dan zijn de verzendkosten hoger dan de verpakking zelf, dus dat heeft niet zoveel zin. Dus ik vroeg mij af of iemand weet waar je ze gewoon in de winkel kan kopen. Bij de makro? Hanos, de Ven misschien? Ik woon trouwens in Amsterdam.

Iemand suggesties?

Groetjes, Sam!

2

Re: Advies voor 1e bestelling?!

Taartdoos kopen met cupcake-inleg? Of begrijp ik je vraag niet helemaal goed? En zoek je doosjes waar 1 cupcake inpast?

3

ja ik bedoel met cupcake inleg. en dozen die per 6 of 12 gaan.

4

Ik weet niet waar je woont maar er zijn ook veel taartwinkels waar je af kan halen zeg maar, dus niet aan verzendkosten zit.

Karin09 schreef:

Ik weet niet waar je woont maar er zijn ook veel taartwinkels waar je af kan halen zeg maar, dus niet aan verzendkosten zit.

Ik weet dat het laat is  ;)  karin, maar er word wel degelijk gemeld waar ze woont, ze eindigt namelijk met ik "Ik woon trouwens in Amsterdam. "  :Y
Maar t geeft niet hoor, je komt wel met tips.

Groetjes Mirjam

6

Haha ja dat is mijn vraag dus. Ik woon in Amsterdam, en ik vraag me af waar in Amsterdam en omgeving die winkels zich bevinden. Het enige wat ik me kan bedenken is groothandels zoals de makro, hanos en de ven. Maar ik heb daar nog niet gekeken, dus ik zou niet weten of je t daar werkelijk kan krijgen. Weet je een winkel in omgeving Amsterdam?

7

Je zou eens op infotaartje kunnen kijken, daarop staan de winkels per regio........of een oproepje plaatsen bij vraag en aanbod, misschien dat een medeforumlid je kan helpen.......

en ja het is al laat.........ik lees snel, maar soms dus te snel  O-)

8

ik ga daar even kijken, dank je wel! en bedankt voor de reacties, ondanks dat het laat is ;)

9

Jamin heeft ze ook..niet alle,maar misschien wel 1 bij jou in de buurt.

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

10

in amsterdam zit zowiezo sugarlicious op de jan pieter van de heijde straat dacht ik. ergens in west iig. En de ACDS in de van der Pek straat in noord. daarnaast nog de pipoos. Wat ze precies hebben weet ik niet, maar vast wle iets om cupcakes in te vervoeren.

Succes,
Kirsten