26

Re: Deze bruidstaart moest voor de verandering 'ns niet netjes bekleed ...

wat een prachtige taarten. Maar de 1e vind ik ook echt helemaal geweldig. Al die plooien en dan die prachtige grote roos bovenop...super!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

27

wat een prachtstukken; wat een werk, die eerste!! niet mijn smaak, maar heel mooi gedaan.

Groetjes, Dorothea.

28

Mensenkinderen, wat een prachtige stapels, al die plooien.....wauw  :thumb:

29

wat heb je toch weer een mooie taarten gemaakt Jacq! schitterend! en dat van dat niet zo mooi bekleden????? dat ken ik ergens van.... :lol:  bij de taart van Katjadag hadden wij als standaard commentaar: "ach dat geeft niet, komt toch nog een draperietje overheen :D  :+  O-) "

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

30

De eerste respect wat een werk moet dat geweest zijn. En ook de 2de super.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

31

allemachtig, wat prachtig!!! ik zat buiten en kon het door de zon niet helemaal goed zien, ben er speciaal voor naar binnen verhuisd! SUPER mooi gedaan!!!!

32

wat prachtig!!!! :thumb:

Ik heb met open mond zitten kijken naar beide creaties.
Een diepe buiging, ze zijn geweldig!

34

Wat een geweldig mooie taarten. Ik wil niet weten hoelang je met de eerste bezig bent geweest, vast wel lang. Maar beide zijn hartstikke geweldig. Mijn complimenten :thumb:

35

Wow Jac, wat een supermooie taart weer! Die geplooide echt zo mooi en die bloem erop, jij bent daar zo goed in! Mooie parelglans en super dat aparte taartje met baviaan en garnaal, leuk gedaan joh!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

36

jeetje, geweldig!!! die 1e is prachtig!! die grote bloem past er ook perfect bij.....

die 2e is ook super mooi!

37

In 1 woord: SUUUUPPPPPPPERGAAF!!!!!!!!!!!! Beter kan ik het niet verwoorden ;)

38

Thanks allemaal, ‘k ga nog ‘ns naast m’n schoenen lopen van dat commentaar van jullie.  :o Wordt ik net ook al getipt dat de weddingplanner van de plooitaart ’n veer aan me toebedeeld op twitter en de souschef m’n gegevens wilde …… mijn dag kan niet meer stuk, heerlijk!!!!  :P

chocotoetje schreef:

dat zal een gemeet en een gepruts zijn geweest

dat gemeet en gepruts valt eigenlijk reuze mee. Aan meten heb ik sowieso een gruwelijke hekel … dus dat heb ik uit de losse pols gedaan. Met ’t blote oog kom je ook al ’n heel eind ;-). En al met al viel de tijd die ik er mee bezig ben geweest ook behoorlijk mee. Het bekleden hoefde natuurlijk niet netjes en verder zit er naast de roos geen decoratie op (’t bruidspaar stond wel al klaar). Dusssss … mij viel ’t eigenlijk niet tegen!

Gerlinde schreef:

Mag ik een keer bij je in de leer om die plooientaart van je te leren en die roos bovenop.

Voel ik daar ’n freubelavondje opkomen???  :cool:  :+

kwebbeltje schreef:

en dat van dat niet zo mooi bekleden????? dat ken ik ergens van.... :lol:  bij de taart van Katjadag hadden wij als standaard commentaar: "ach dat geeft niet, komt toch nog een draperietje overheen :D  :+  O-) "

Haha … heel herkenbaar. Ik heb nog nooit een taart zo waardeloos bekleed. ’t Mooie was dat er natuurlijk net toen de stapel nog zonder plooien op m’n werktafel stond iemand langs kwam. Soooo … dat ziet er goed uit was ’t commentaar. Ik dacht eerst dat ’t cynisch was, maar ’t bleek bloedserieus te zijn.  :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

39

Wow, wat ontzettend mooi!

groetjes, Marleen

Heel mooi Jac, vooral de eerste  :thumb: , wat een uitdaging, en het is je supergoed gelukt. Dat is weer eens wat anders dan, zoals ik laatst had. :s

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Ik vind niet alle plooientaarten mooi, maar de jouwe is echt bijzonder. Ook de afwerking op iedere taart.
Top :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

42

Wauw, dat is heel mooi, weer eens wat anders!!

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

43

wauw wat een prachtige taarten :thumb:

:o ben beniuewd hoe je de tussen laag van je eerste taart hebt gemaakt het loopt zo mooi  :o

GE-WEL-DIG wat een mooie taarten maar die eerste ik heb hem nu al 3 keer bekeken en raak niet uitgekeken wat knap en wat mooi!

Groetjes P@trici@

45 Laatst bewerkt door Lot (02-05-2011 11:38)

smaken verschillen. Ik vind de toppers echt geweldig (vooral de garnaal) maar de taart zelf.... daar hou ik helemaal niet van. Ik vind het wel heel knap en netjes gemaakt, maar ik zou zelf nooit zo'n taart bestellen. Ik hou niet van plooien en draperieën.
Je tweede taart vind ik persoonlijk mooier! Leuk om de bovenste laag net anders te zetten!

Ik neem aan dat je snapt dat het geen commentaar is op de kwaliteit van je taart... ik hou gewoon niet van de stijl zeg maar...

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

46

Ik vind ze allebei echt super! Heel mooi!

47

Me mond valt open! Wauw!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

48

wauw prachtig

Groetjes Babs

49

Super mooie stapels. :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

50

supermooi!!!!