1

Onderwerp: Ook mijn eerste taart online!

Hallo allemaal,

Al een tijdje kriebelde het... Maar vandaag dan begonnen met de eerste marsepeintaart!

Al het begin is moeilijk.... en het lezen van een verpakking biscuitmix ook... Stond 20ml... maar ik pakte 200ml.... Dus de eerste cake mislukt... (en de 2de ook, want ik dacht dat 't aan de oveninstellingen lag...) Dus de 3de keer de juiste hoeveelheden gebruikt, en daar kwam een prachtig cake-je uit! Het snijden was spannend, maar ging best goed... Resultaat is hier te zien...

http://i55.tinypic.com/wqsyn6.jpg

Heb er net een stukje van gehad.... LEKKER!
Volgens mij heb ik er een hobby bij :-)
Want zo'n eerste taart is leuk, maar ik zie hier zulke leuke taarten... Nog een hoop te leren.. Volgende week is er een demonstratie in Deventer, daar ga ik maar eens kijken... :-)

Groeten,
Linnn

Re: Ook mijn eerste taart online!

alle begin is moeilijk meid! Maareuh die 200ml in plaats van 20ml weet ik alles van haha, zo heb ik me eerste 2 taartenbodems ook verknoeid. Kon maar niet vinden wat ik verkeerd deed totdat ik erachter kwam dat mijn maatbeker 100 ml telde in plaats van per 10.....

Hij is leuk hoor, gewoon lekker blijven proberen doe ik ook!

Welkom bij de taartverslaafdenclub!! Veel plezier met het maken van je taartjes, en deze ziet er top uit hoor!

4

Goed gedaan, op naar de volgende  :Y

5 Laatst bewerkt door gertieneke (01-05-2011 19:59)

Dubbel sorry  :o

6

Thanks voor de leuke reacties!
Volgend weekend ga ik weer aan de slag... voor moederdag! 

(dus nu even het forum afzoeken ter inspiratie  :+ )

Groeten,
Linnn