Re: een echte meidentaart....
Supermooi, superlief, gewoon SUPER
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een echte meidentaart....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mooi zeg

anika schreef:Wat een super lieve taart weer zeg! En wat een leuk jurkje zo aan dat hangertje!
En je roosjes zijn ook zo lief, is het een mold, of heb je ze zelf gefreubeld?Groetjes,
AnikaDit is de FI mold...
is dat dan de set van 13, lijkt me niet die grootste toch? die mold van 35,-?
puur om een beetje een beeld te krijgen welke roosjes nu uit die mal komen
Groetjes,
fifi
Ontzettend strak en mooi gemaakt! 
Prachtige taart, super kleuren.

Gave taart joh, idd echt een meidentaart!
peggyvandeven schreef:anika schreef:Wat een super lieve taart weer zeg! En wat een leuk jurkje zo aan dat hangertje!
En je roosjes zijn ook zo lief, is het een mold, of heb je ze zelf gefreubeld?Groetjes,
AnikaDit is de FI mold...
puur om een beetje een beeld te krijgen welke roosjes nu uit die mal komen![]()
Groetjes,
fifi
Inderdaad die set van 13... die grote is ook erg gaaf, zie bijvoorbeeld mijn grijs/wit/paarse taart!
FiFi78 schreef:peggyvandeven schreef:Dit is de FI mold...
puur om een beetje een beeld te krijgen welke roosjes nu uit die mal komen![]()
Groetjes,
fifiInderdaad die set van 13... die grote is ook erg gaaf, zie bijvoorbeeld mijn grijs/wit/paarse taart!
dank je wel weer voor je reactie, die grote staat idd ook al, door jou;), op mn lijstje.....
Terwijl ik net mn PME2 heb afgerond
maar dit is toch ff sneller werken 
slagroompuntnl schreef:Héééél mooi!!!
Wat een schattige uitsteker zeg, of heb je dat jurkje/hangertje zelf gefröbeld??Jurkje is een uitsteker, hangertje en bandjes van het jurkje die eroverheen gaan heb ik zelf gefreubeld.
hoi peggy,
het is al een wat ouder bericht maar net nog gezocht naar de uitsteker van dit jurkje, maar kon deze niet vinden, kan je me opweg helpen?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een echte meidentaart....