1

Onderwerp: Ik ga naar het strand en neem mee...

Ik ga zo met mijn  jongste zoon (10) en de complete familie van mijn kant (moeder, zusje, broertje, buurvrouw) met zijn 10-en naar Marry Poppins. Gezellig! Omdat het lekker weer is hebben we besloten van te voren te picknicken op het strand van Scheveningen en allemaal wat te eten mee te nemen (kaartjes waren ook al erg duur). Dus een mooie gelegenheid om mijn push-up houders te gebruiken!

Ik wilde niet alleen iets zoets maken, dus ik heb de houder gewoon gebruikt om een soort van sandwich in te maken met hartig.
Gevuld met: gerookte kip/witlof/mandarijntjes/appeltjes-salade, brood, verse bieslook roomkaas. En nog 1 met tonijn, komkommer, brood en verse roomkaas. Bovenop een stukje komkommer uitgestoken om alles 'vast' te zetten.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CILXJW6Z-D.jpg

En de zoete houders zijn gevuld met : vanille cake, caramelcake, vers fruit en vanille botercreme. Bovenop een overgebleven paaseitje om alles op zijn plek te houden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SDJB4N7K-D.jpg

Ik heb ze liggend in de koelkast bewaard en ze zien er nog goed uit. Zometeen gaat alles de koeltas in met koel-elementjes. Ik hoop dat ze gaan smaken!

Bedankt voor het kijken en jullie reacties.
On to the beach....!!!

2

Re: Ik ga naar het strand en neem mee...

Leuk idee zeg !
Veel plezier vandaag !

3

die niet-zoete zijn origineel... ik kan mij indenken dat het ook de manier is om kinderen de dingen te laten eten die ze anders niet willen...

en de zoete... oooooh  :9

4

:Y wat een leuk idee, de hartige vulling!! de zoete klinkt ook heerlijk!

5

Dank jullie wel, de familie was helemaal enthousiast over de originaliteit, en ze waren ook nog eens erg lekker, ook de hartige vielen erg in de smaak! En ja, het is echt handig ook mee te nemen, ze blijven lekker vers, en het eet ook makkelijk.

en Marry Poppins was ook supercalifragilisticexpialdasties!!!!