1

Onderwerp: San hier

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sandra en heb een zoontje van 5, ik ben een newbee en hoop veel te kunnen leren op dit forum :thumb:
Bij het zoeken naar een leuke verjaardagstaart voor mn zoontje van, toen nog, 4, kwam ik de meeste mooie kunstwerken tegen en daar zijn de kriebels begonnen. Jeukende handen om zelf met zoiets te beginnen, nu de stap gezet en materialen aangeschaft. Kan niet wachten om mijn eerste prutswerkje te posten  :lol:  Ik hoop veel tips te kunnen vinden bij jullie maar vooral ook veel gezelligheid.

greets San

Re: San hier

Hoi Sandra,
welkom hier op het forum, je zult vast en zeker veel leren, en al doende zullen je taarten steeds beter worden.
Groetjes mirjam

Groetjes Mirjam

3

Welkom op het forum!

Je kunt hier zoveel informatie en inspiratie halen dat het vast helemaal goed komt met je taartjes! Gewoon lekker veel oefenen, dan komt het helemaal goed!

Heel veel bakplezier!

Liefs, Zanoni

4

mirjams-taart schreef:

Hoi Sandra,
welkom hier op het forum, je zult vast en zeker veel leren, en al doende zullen je taarten steeds beter worden.
Groetjes mirjam

Dank je wel Mirjam  :)
Ik heb net mijn eerste moedertaart gemaakt, morgen gaan we het proeven  :lol:  (vieren het even een dagje eerder ;) )
Wat ik toch wel lastig vond was het fondant mooi strak om de taart te krijgen, dat is dan ook mislukt  :s  Maar evengoed toch erg tevreden. Ik zal snel een foto posten.

5 Laatst bewerkt door Muppie (06-05-2011 22:38)

Zanoni schreef:

Welkom op het forum!

Je kunt hier zoveel informatie en inspiratie halen dat het vast helemaal goed komt met je taartjes! Gewoon lekker veel oefenen, dan komt het helemaal goed!

Heel veel bakplezier!

Halloooooo :)
Ik hoop het ik hoop het, dat oefenen zal geen straf zijn, na mijn eerste taart ben ik nu helemaal besmet met het virus  :lol: Maar nog even de fijne kneepjes leren en dan is dit de aangewezen plek  *D