Onderwerp: voor me liefje

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » voor me liefje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

sweet
Ik heb mijn taart gevuld met banketbakkersroom, en afgesmeerd met botercreme aangevuld met banketbakkersroom, dit was een noodgreep want ik had om af te smeren slagroom gehaald en die geslagen met klopfix maar dat ging helemaal fout omdat de slagroom door ging en dus niet meer te gebruiken was. Volgende keer klop ik het gewoon op me eigen manier want met zo een zakje erin vind ik niks.
De smaak was wel lekker en zal nog een foto maken zodat jullie ook de binnen kant kunnen zien.
Ik zou daar niet mee afsmeren........ vocht vinden marsepein en/of fondant niet leuk 
Afsmeren met bijv. 1:1 botercrème (1 deel boter, 1 deel suikerbakkerspoeder) of chocopasta, gezeefde jam........
Waar zou je niet mee afsmeren?
Slagroom, als je met slagroom afsmeert gaat je marsepijn/fondant smelten door het vochtgehalte.
Slagroom, als je met slagroom afsmeert gaat je marsepijn/fondant smelten door het vochtgehalte.
Dan gaat je marsepEIn echt pijn doen 
Inderdaad niet met slagroom of botercrème van de mix, niks waar vocht in zit.
Ok, dank je wel voor de tips, het was eigenlijk niet de bedoeling om te bekleden maar omdat de slagroom dus mislukte heb ik botercreme gemaakt. Mijn vrouw is diabeet en was bang dat de fondant te zoet zou zijn. Maar heb nu gewoon een kleiner stukje taart gesneden voor haar (voor mezelf ook hoor
)
Kan je gewoon méér stukjes eten.... 
Is helemaal waar annick, heb net dus even naar me taart gekeken en het is dus inderdaad niet slim geweest om me room met de boter te vermengen, want de taart "lekt" maar denk dan maar zo weer wat geleerd
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » voor me liefje