Re: Driehoog Sesamstraattaart!
Wat een gave taart!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Driehoog Sesamstraattaart!

Hoe heb je koekiemonster gemaakt? Ik wil jouw taart proberen voor mijn dochtertje voor als ze 1 jaar wordt.
gr Fleur
Wat een leuke taart, vind koekie monster echt geweldig!!!
Deze ga ik zeker opslaan!
Super gave taart! Hoe heb je koekiemonster gemaakt? en welke afmetingen heb je taartvormen? Ik wil hem zelf proberen te gaan maken voor mijn dochtertje.
gr Fleur
deze had ik gemist...heel erg gaaf zeg!!!
wat een gave taart! en de bovenste laag is ook echt geweldig! (heb je dit met botercreme gespoten, of met RI?)
Ooooh die is echt mooi gedaan! Wauw!!
super leuke taart!
Hij is leuk!
Hij is leuk met die grote 'hoofden' langs de 2e. Ga um onthouden
wat een gave taart! en de bovenste laag is ook echt geweldig! (heb je dit met botercreme gespoten, of met RI?)
Met botercreme van de mix en dan de kleurstof er doorheen. Heb koekiemonster alleen met jam gevuld.
Super leuk!
Welke letter uitstekers heb je gebruikt? Ik ben al een tijdje op zoek naar dit lettertype.
ohh wat een plaatje! Die ga ik even opslaan als dat mag!
Leuk 
Dit betreft al een oud topic. Maar de taart is er niet minder mooi om!!
De letters zijn o.a. verkrijgbaar bij Patchshopgirl
Wauw geweldig!
leuk!!!
erg leuk gedaan zo!!!
Gaaaaaaaaaaf!
Hoi! Zou ik misschien mogen vragen welke kleur groen je hebt gebruikt om de tweede taart te bekleden? Ik ben op zoek naar een mooie kleur limegroen, en vind deze erg mooi!
Groetjes
Hoi! Zou ik misschien mogen vragen welke kleur groen je hebt gebruikt om de tweede taart te bekleden? Ik ben op zoek naar een mooie kleur limegroen, en vind deze erg mooi!
Groetjes
Sorry voor mijn late reactie.
Deze is geheel bekleed met fondant en Electric Green van AmeriColor. Ik gebruik alleen fondant om de kleur nog feller te krijgen. Als je marsepein gebruikt of een mix marsepein fondant wordt het minder fel.
Succes!
Dit betreft al een oud topic. Maar de taart is er niet minder mooi om!!
De letters zijn o.a. verkrijgbaar bij Patchshopgirl
Bedankt voor je antwoord Jojointhahouse! Ben heel druk geweest dus even niet meer op het forum...
helemaal leuk leuk leuk 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Driehoog Sesamstraattaart!