Onderwerp: cakeinei
Ook te zien bij de thema taarten maar ik wilde ze ook even hier laten zien. Misschien krijg ik dan ook nog wel reacties.
Deze haasjes zijn in een eierschaal gebakken. Een geslaagd experiment al zeg ik het zelf.
Groetjes Yvonne

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ook te zien bij de thema taarten maar ik wilde ze ook even hier laten zien. Misschien krijg ik dan ook nog wel reacties.
Deze haasjes zijn in een eierschaal gebakken. Een geslaagd experiment al zeg ik het zelf.
Groetjes Yvonne

Mr. Bunny head 
nu kan ik wel reactie geven
erg leuk en grappig verzonnen
Vind het super leuk bedacht. Maar weet niet of ik ze zou opeten.
Gewoon gevoelsmatig. Tis natuurlijk wel heel heet geweest in de oven, maar toch.
Maar ja ze zijn wel heel origineel
Groetjes jesni
Onwijs leuk 
Vind het super leuk bedacht. Maar weet niet of ik ze zou opeten.
Gewoon gevoelsmatig. Tis natuurlijk wel heel heet geweest in de oven, maar toch.Maar ja ze zijn wel heel origineel
![]()
Groetjes jesni
Deze snap ik niet zo goed.. Als je eieren in de pan kookt, dan worden ze toch nooit zo warm als in een oven? Of ben ik nu gek..
En ik neem aan dat je cake in een leeggezogen ei hebt gespoten?
Ik vind ze iig erg leuk.. 
jesni schreef:Vind het super leuk bedacht. Maar weet niet of ik ze zou opeten.
Gewoon gevoelsmatig. Tis natuurlijk wel heel heet geweest in de oven, maar toch.Maar ja ze zijn wel heel origineel
![]()
Groetjes jesni
Deze snap ik niet zo goed.. Als je eieren in de pan kookt, dan worden ze toch nooit zo warm als in een oven? Of ben ik nu gek..
![]()
En ik neem aan dat je cake in een leeggezogen ei hebt gespoten?Ik vind ze iig erg leuk..
ze zegt toch dat het GEVOELSMATIG is...
ik vind ze ook super!
heb t zelf ook geprobeerd, maar ze zijn in de prullenbak belandt 
ze zegt toch dat het GEVOELSMATIG is..
Ik bedoelde het niet verkeerd..
. Maar ik dacht dat het misschien anders in elkaar zou zitten dan ik dacht zeg maar..
Ik heb de eieren leeggemaakt door ze in plaats van te breken aan de bovenkant ongeveer 1 1/2 cm doorsnede open te maken. hierdoor heb in de eieren voor de helft gevuld met cake deeg. Ik vond het zo'n grappig gezicht dat de eieren een soort cake petje kregen dat ik ze in de schaal heb laten zitten met het versieren.
Eenmaal uit de schaal moet ik helaas toegeven dat de cake erg smal is gebleven. Het is als een soort torentje door het gat omhoog gerezen. Komt vast omdat het gat zo klein was en eenmaal dicht zit de lucht opgesloten in het ei.
Nou ja de smaak is er niet minder om.
Volgende keer weer iets verzinnen dat dit probleempje oplost. Iemand suggesties?
groet Yvonne
....... Eenmaal uit de schaal moet ik helaas toegeven dat de cake erg smal is gebleven. Het is als een soort torentje door het gat omhoog gerezen. Komt vast omdat het gat zo klein was en eenmaal dicht zit de lucht opgesloten in het ei.
Nou ja de smaak is er niet minder om.
Volgende keer weer iets verzinnen dat dit probleempje oplost. Iemand suggesties?
groet Yvonne
Ik vind ze in iedergeval heel erg grappig, kon er de lol wel van inzien. Misschien kun je kleine gaatjes maken met een punaise ofzo halverwege de schaal, dan kan de lucht er toch uit.
Groetjes mirjam
Ja daar zat ik ook aan te denken. Ga ik zeker een keer uit proberen.
groetjes Yvonne
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren