1 Laatst bewerkt door Vicarth (30-04-2011 13:08)

Onderwerp: Puur jeugdsentiment ... Heidi in de bergen!

Deze ben ik nog niet op het forum tegengekomen: Heidi! Stamt echt uit mijn prille jeugdjaren en was dus heel leuk om te maken! Tijden het maken van de taart speelde het liedje van Heidi constant door mijn hoofd: Heeeeeeeidi, Heeeeeeeeidi, leeft hoog in de bergen... Lalaladiedie, Lalaladiedie, ...

Voor de 1ste communie van Amber.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OKPOQVA4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-V8DDIRX3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MXAUXU8Y.jpg

Onderste laag gevuld met hemelse modder en een krokant laagje pure chocolade, middenste laag gevuld met champagnecrème en verse framboosjes, de bovenste laag gevuld met Zwitserse room en verse aardbeien.

Bedankt om te kijken!

Groetjes van Natascha!

2

Re: Puur jeugdsentiment ... Heidi in de bergen!

Whaaaw heel leuk! Heb de film heel vaak gezien! En ontelbaar keren de boekjes gelezen.
Mooi gedaan hoor.  :Y

3

Liefff !

Groetjes, Conny

4

prachtige taart!

5

O jaaaaaaaaaa dat jeugdsentiment Hmmmmmmm :Y
Mooi taart hoor top

Lieve groetjes van Nicole

6

Ja , dit is echt Heidi en ook jeugdsentiment!
En ik ben hem inderdaad nog nooit ergens tegengekomen.
Mooie taart!

Groetjes,
Michelle

Wow, mijn kids en ik zijn ook Heidi Fans, allemaal gekomen doordat ze de serie opnieuw uitzenden op VTM-K-zoom.
Mijn dochter is helemaal weg van deze taart. Mama, zo'n taart wil ik voor mijn verjaardag, jammer genoeg kan mama niet boetseren  :grr:

Ze noemde meteen al de figuren op : Heidi, Peter, Grootvader, Jozef, en zelfs snoesje.

Geweldig !  :thumb:

8

Ja!!!! Ik zag 'em ook onlangs weer op tv en mijn kids hebben er ook weer met plezier naar gekeken!
Je taart is geweldig!!! Enne...bedankt hoor...nu heb ik ook het liedje in mijn hoofd! Haha! :lol:

Groetjes van Marjon

9

heel erg mooi!
ik wou trouwens een heidi-taart maken voor Vinnie's verjaardag (11 jaar),want hij is helemaal idolaat van Heidi.
Maar het mannetje was bang om uit gelachen te worden,dus is het maar een boerderijtaart geworden

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

10

Bedankt iedereen voor de leuke reacties! Ik wist niet dat Heidi weer zo populair is. Mijn mannetjes interesseren zich daar niet zo voor.
@Jurgen: Graag gedaan  :lol:  Ik raak het ook maar niet kwijt!
@Marikaatje: Kan ik begrijpen, als hij al 11 is. Maar ach, hij kon misschien een nieuwe hype stichten onder de pubers  ;)

Groetjes van Natascha!

11

Nou, ik voel me vereert hoor!!!  :lol:
Hij is supermooi geworden!!  :Y

Groetjes Heidi.

"Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil"
www.thecakeofdestiny.nl / www.tcod74.hyves.nl

12

Heidietjuh schreef:

Nou, ik voel me vereert hoor!!!  :lol:
Hij is supermooi geworden!!  :Y

Groetjes Heidi.

Ben jij al ZO oud?  :lol:

Groetjes van Natascha!

13

Leuke taart! Zag vanmorgen Heidi nog voorbij komen op kindernet en mijn kanjer van bijna 3 vond het leuk genoeg om te blijven kijken (en stilzitten is niet zijn sterkste kant, dus blijkbaar blijft het ook voor nu leuk :))

Say YES with joy. Say NO without fear.

14

Wat een leuke taart. Ik kwam Heidi ook weer tegen bij het zappen voor mijn (bijna) 7 jarige dochter. Ik was als kind groot fan van Heidi, dus dacht dat ik haar er wel een plezier mee deed, maar na 5 min. riep ze me terug, want ze vond het stom  :s

15

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dit is gaaf!!!

Ook ik heb hier hele leuke herinneringen aan, ik keek deze serie namelijk altijd op de Duitse zender.

Toen leefde het nog niet zo bij mijn klasgenootjes, maar toen 't eenmaal op de Nederlandse zenders werd uitgezonden kenden ze 't allemaal.

Je taart is supergoed gelukt, alle figuurtjes zijn perfect geboetseerd  :thumb:  :thumb:  :thumb: .

Groetjes, Heidi (echt waar  :+ )

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

16

dit mag ik absoluut niet aan robin, men oudste zoontje laten zien....die is in juni jarig en ik weet zeker dat hij die taart zou willen...
heidi komt nu dagelijks op vtmkzoom, en men jongens zijn er helemaal weg van!

Let's have a Cake Good Day !!!

17

Super geweldig!

18

Geweldig  :D Was al benieuwd wanneer de eerste heidi taart voorbij zou gaan komen ;) Mijn kids en ik kijken de afgelopen weken bijna iedere dag naar kindernet  :Y Het was mijn alltime favourite filmpje vroeger  :D

Veel liefs Rafaëla

19

Oh zalig om Heidi weer eens te zien na al die jaren al is het dan op een taart die echt prachtig geworden is!

20

Wat een leuke taart!!! En Heidi en Peter - alsof ze zo uit de film zijn gestapt! :Y

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

21

Enig!

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

Hij is heel geslaagd, leuke en mooie taart geworden

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

23

Wat een mooie taart geworden zeg, knap boetseerwerk.
Het geitje vind ik helemaal super schattig.
Enne....zou dat twitter vogeltje van deze afstammen  :D

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Mooie taart en knap geboetseerd !Mijn oppaskindjes zijn er ook grote fan van!Als je het niet erg vindt sla ik hem op! :thumb:

25

fran4april1952 schreef:

Mooie taart en knap geboetseerd !Mijn oppaskindjes zijn er ook grote fan van!Als je het niet erg vindt sla ik hem op! :thumb:

Absoluut niet! Ik ben vereerd!

Groetjes van Natascha!