1

Onderwerp: mijn simpele taartje voor vandaag...

uiteraard in het oranje!

(met een deukje links, omdat mijn man vond dat daar best de aardbeien tegenaan konden staan ;) )

http://94.100.120.136/1293300001-1293350000/1293348501-1293348600/1293348559_5_Fh3U.jpeg

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

Re: mijn simpele taartje voor vandaag...

leuk leuk!
Plak je die rood-wit-blauwe strepen aan elkaar ofzo??

3

heel leuke taart

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

4

leuke taart! (met of zonder deukje...) ;)

Gelukkig hebben we de foto's nog...

5

die ziet er super leuk uit

(tja mannen :rolleyes: ) ;)  :D

Groetjes Wendy

Hahaha mannen!! Zo was ik laatst ook druk bezig met een taart...had een heel groot stuk roze fondant liggen en de restjes wat ik van de taart had gesneden en waar botercreme aan zat had ik apart liggen...ga ik even naar de wc...kom ik terug is ineens het gedeelte met de botercreme verdwenen...dus ik vraag aan mijn vriend waar dat gebleven is...zegt ie: oh dat heb ik bij die andere roze fondant in gedrukt...nah dus kon de hele homp weggooien want hij had het ook nog even lekker de boel door elkaar gekneed. :s

7

cakekrummels schreef:

Hahaha mannen!! Zo was ik laatst ook druk bezig met een taart...had een heel groot stuk roze fondant liggen en de restjes wat ik van de taart had gesneden en waar botercreme aan zat had ik apart liggen...ga ik even naar de wc...kom ik terug is ineens het gedeelte met de botercreme verdwenen...dus ik vraag aan mijn vriend waar dat gebleven is...zegt ie: oh dat heb ik bij die andere roze fondant in gedrukt...nah dus kon de hele homp weggooien want hij had het ook nog even lekker de boel door elkaar gekneed. :s

hahaha... ow... wat erg!! 
dan kan je beter een deukje hebben ;)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!