1

Onderwerp: PME pannen

hoop dat ik hier goed sta
Als ik bak in de PME pannen krijg ik mijn kapsels er niet uit,ik spuit ze altijd in maar toch krijg ik ze er niet uit als ik hem omdraai
en als die er uiteindelijk uitkomt,zijn er stukken af die zijn blijven hangen
als ik de goedkope springvormen gebruik of van ikea de blanda,s heb ik hier nooit last van,terwijl ik ze beiden hetzelfde behandel
weten jullie hier de oplossing misschien voor

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

2

Re: PME pannen

Waarmee spuit je de bakpannen in?

En hoe veel tijd zit er tussen het uit de oven halen van de pannen en het omdraaien en storten van je biscuit?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

ik heb zo,n spuitbus van goldwax en ik laat ze eerst een kwartier staan en dan storten

Ik denk dat een kwartier laten staan niet zo'n goed idee is.... ook omdat het je kapsel niet ten goede komt.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

5

Ik denk dat Suuz gelijk heeft. Ik gebruik ook bakspray en de PME bakpannen, biscuit en cake gaan er altijd zonder problemen uit.

6

moet ik ze dan meteen storten als ze uit de oven komen?

7

ja gelijk storten zodra ze uit de oven komen, dan 'vallen' ze er zo uit.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

8

zoals ook al in een ander topic uitgelegd, op het moment dat je de kapsels in de bakvormen laat afkoelen gaan ze condenseren en door het vocht plakt je biscuit alsnog vast aan je bakvorm. Vandaar dus direct vanuit de oven uit je bakvorm storten op een taartrooster.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

bedankt voor de antwoorden allemaal,weer wat geleerd