Onderwerp: Nog een idee om de push up cake houders te gebruiken

Diegenen die mij intussen al een beetje kennen van hier op het forum weten dat ik een "cookie decorating lover " ben.
Ik volg dan ook een paar Amerikaanse blogs (het land bij uitstek als het op koekjes decoreren aankomt)

Op volgende blog kwam ik nog een leuk idee tegen om de push up houders te gebruiken : http://www.thedecoratedcookieblog.com

De post op de blog van vrijdag 29 april 2011 daar gaat het over :
Rainbow Cookie push pops

Veel kijkplezier op de blog.

2

Re: Nog een idee om de push up cake houders te gebruiken

die blog volg ik zelf ook al heel erg lang.... die toepassing vind ik zelfs leuker dan de originele !!!

3

ja, das een leuke site, had hem al even niet meer bekeken.
Welke zijn zoal de andere koekjesblogs die je volgt?

Mijn favoriete koekjesdesigner en bijgevolg ook favoriete blog is die van Sweetsugarbelle. Een enorme bron van tutorials en tips. Jammer dat je hier niet zo makkelijk aan al die Amerikaanse supplies geraakt hé.  ;)

5

Die koekjes pushups zijn volgens mij een geweldige tractatie voor kinderen. Mijn ervaring met de gewone push up cakes is, dat ze wel eens te fanatiek naar boven schuiven, waardoor een groot deel op de grond valt :shh:  Ik denk dat het op deze manier beter zal gaan.

Toptip! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

O ik vind ze superleuk, ik zat net de denken over de push-up cakes ons Jesse is vrijdag de 20 ste Mei jarig en wilde ze graag uitdelen Deze zijn zeker zo leuk als die met cake, alleen die recepten omzetten he  :s ik blijf dat ingewikkeld vinden en koekjes die niet uitlopen, Heb ik namelijk altijd, uitsteker grote 1 1/2 inch :think:  ect. ect. icing nooit mee gewerkt  :s  :s  :s

Dus mischien toch de cake variant  :lol: maar vind ze geweldig hoor

Lieve groetjes van Nicole

7 Laatst bewerkt door MirandaB (17-05-2011 12:35)

Dat is idd ook een gaaf idee voor die push up houders!