1

Onderwerp: cupcake vast zetten in koker?

Ik weet niet zeker of mijn vraag hier goed staan, maar vind hem ook niet bij de andere rubrieken passen :think:

Volgende mag ik een grote order maken, 400 cupcakes met een toef per stuk verpakt in een kokertje.
Nu heb ik vandaag de kokertjes binnen gekregen en er natuurlijk vast een cupcake in gezet om te kijken hoe het uitziet  O-)
Maar de cupcake schuift enorm in het kokertje en ik ben bang dat ik ze nooit heelhuids op de locatie krijg zo :s

Wie heeft voor mij de gouden, maar wel simpele, goedkope tip om de cupcakes niet te laten schuiven in het kokertje?
Het zijn er wel 400, dus ik ben niet van plan om 400 rondjes uit een antislipmatje te knippen  ;)

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2 Laatst bewerkt door Leef! (29-04-2011 16:42)

Re: cupcake vast zetten in koker?

Oeh leuk, cc in een koker!

Hoeveel speling heb je? Misschien een extra cuppie of een mooie wrapper er omheen?

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

Vastzetten met een kloddertje royal icing misschien

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

4

Zou ik ook doen, een beetje icing op de bodem en daarbovenop dus de cc met papiertje. Dan schuift het niet meer. Veel succes!

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

5

Bolletje stevige royal icing onder de cupcake spuiten

Groetjes, Elly

6

Thanx meiden! Royal Icing dus  :thumb:

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~