Onderwerp: Veel te lang niet gepost, dus nu een heleboel tegelijk
Nou, bij deze een hele rits taarten van mij van de afgelopen weken...

Genoeg zo

*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Veel te lang niet gepost, dus nu een heleboel tegelijk
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou, bij deze een hele rits taarten van mij van de afgelopen weken...

Genoeg zo

Wow wow en wow!!!
WAUW!!! Leuke parade!!

Ongelooflijk, wat een productie, super gewoon. Moet toch eens lesje time-management doen bij je (en boetseerles
)
Wat een geweldige reekst taarten heb je de afgelopen tijd geproduceerd. Begrijp helemaal dat je te druk was voor andere dingen
Ik vind het 40-jarig bruidspaartje leuk geboetseerd!
Kan niet kiezen welke taart het leukst is, er zit zoveel moois bij!
super! ziet er allemaal strak uit zeg
Ik vind ze allemaal geweldig! Wat een mooie taarten en boetseersels!
Holy moly.....wat een werk! Maar mooi allemaal zeg! Zo mooi geboetseerd! Ik ga morgen voor het eerst een mokkataart maken dus heb ik meteen even bij je gespiekt.
Zijn die Teletubbies dood ofzo?
De rest staat, maar zij liggen 
Ik vind de bloementaartjes zo schattig, vooral de 'Van Harte' met de Orchard en de mooie letters. Die letters zag ik al eens op de Rupsje Nooitgenoeg-taart, welke zijn dat?
En die Mokkataart, daar lust ik wel een puntje van 
Jeetje... wat veel! En allemaal leuk
Wat kan jij mooi boetseren zeg!
Wow, wat een taarten zeg...
Mag ik vragen welke tappits/lettertype je hebt gebruikt bij de verschillende taarten? Kan sommige niet echt thuis brengen en vindt ze erg leuk...
Super,super wow helemaal geweldig boetseren puzzelen allemaal strak en mooi!
Leuke parade, vooral het bruidspaartje, mooi geboetseerd 
oooooooooooh wat mooi gemaakt!!
Wauwie, wat een boel! En wat mooi! 
WOW!!!!!!!!!!!!!. Dit is niet helemaal normaal. Als ik goed geteld heb zijn het er 15 en de éne nog mooier dan de andere.
Daar zou ik een jaar voor nodig hebben en ze zouden zeker niet zo mooi worden. FANTASTISCH!
wat een super mooie parade.Ze zijn allemaal even strak ,mooie boetseersels en leuke kleuren 
heel mooi zeg,ik vind je bloementaartjes ook super,heb het idee even opgeslaan 
Wat een mooie taarten! Goed strak, kekke kleurtjes en supermooi boetseerwerk eg! Maar liefst vijf op 1 taart... pfffft dat zou bij mj echt niks worden 
Nou dat zijn er een heleboel en stuk voor stuk geweldige taarten! 
Je doet me naam eer aan
, stuk voor stuk prachtig en lekker strak.
Stuk voor stuk
Erg mooi!
stuk voor stuk prachtige taarten annemarie...toppie werk weer

Sow Annemarie!! Dat zijn er veel en zoals ik van je gewend ben allemaal even netjes. Jammer van je bovenste taart
die is toch echt ronduit lelijk
En voor wie maak je nou een Canon taart vraag ik me af.... Mooi en strak is hij wel!
Moest wel lachen om de Teletubbies opmerking... (zijn ze dood)
Hoe ging het boetseren van Dora?
Groetjes van Lot!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Veel te lang niet gepost, dus nu een heleboel tegelijk