Onderwerp: My first weddingcake... (dummie)
Heel anders dan ik in mijn hoofd had, maar denk dat hij toch wel leuk zal staan op de paas-tafel...

Lukte me niet om mooie foto's te krijgen, er is ( gelukkig! ) overal zon.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My first weddingcake... (dummie)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel anders dan ik in mijn hoofd had, maar denk dat hij toch wel leuk zal staan op de paas-tafel...

Lukte me niet om mooie foto's te krijgen, er is ( gelukkig! ) overal zon.
Prachtig!
heel knap gedaan!
heel mooi !
Dat zal zeker prachtig staan op de Paastafel 
Heel sjiek
Heb toevallig hetzelfde taartplateau 
Mooi!! En hoe maak je zulke mooie grote vlinders als ik vragen mag?
Oh....wat is ie mooi!!!!
Mooi!! En hoe maak je zulke mooie grote vlinders als ik vragen mag?
Dat is een uitsteker:
hettaartatelierdur.nl/a-16184503/cookie-cutter-plastic/butterfly-vlinder-relief-cutter
Dank jullie voor alle berichtjes !!
Toppertje!
die gaat weer mooi pronken op de tafel!
Wat een prachtige taart!
Hij is prachtig...zeer chique 
Wauw, wat is die mooi zeg!! Ik vind dat altijd zo mooi wit op wit. En de bloemvorm vind ik ook helemaal top! En die vlinders... ach gewoon alles vind ik geweldig aan deze dummie! Welke mat heb je voor de middelste dummie gebruikt? Kan het niet helemaal goed zien.
Wauw, wat is die mooi zeg!! Ik vind dat altijd zo mooi wit op wit. En de bloemvorm vind ik ook helemaal top! En die vlinders... ach gewoon alles vind ik geweldig aan deze dummie! Welke mat heb je voor de middelste dummie gebruikt? Kan het niet helemaal goed zien.
Oh....
...werkelijk geen idee, we waren bij de de leukstetaartenshop en ik heb gewoon een stapel van 3 gepakt.....
Oh wauw.
heeel erg mooi!
ik vind je taartplateau ook erg mooi en ben al lang opzoek naar zoiets, weet je toevallig nog waar je die vandaan hebt
Groetjes, fifi
heeel erg mooi!
ik vind je taartplateau ook erg mooi en ben al lang opzoek naar zoiets, weet je toevallig nog waar je die vandaan hebt![]()
Groetjes, fifi
Ik heb hem van mijn schoonmoeder gekregen, maar wel iets soort gelijks voor je gevonden via google :
picasaweb.google.com/karelsmits8/Winkel02#
even naar beneden scrollen !!
gaaf zeg!
PRACHTIG!!! Ontzettend mooi gedaan!!
Wat een plaatje van een taart en die vlinders wauw!!!!
Petra68 schreef:Welke mat heb je voor de middelste dummie gebruikt? Kan het niet helemaal goed zien.
Oh....
...werkelijk geen idee, we waren bij de de leukstetaartenshop en ik heb gewoon een stapel van 3 gepakt.....
ze vroeg welke mat, niet welke maat 
Marinina schreef:Petra68 schreef:Welke mat heb je voor de middelste dummie gebruikt? Kan het niet helemaal goed zien.
Oh....
ze vroeg welke mat, niet welke maat
dat is deze :
wilton.com/store/site/product.cfm?sku=409-414
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » My first weddingcake... (dummie)