Onderwerp: Wauw...wat is dit geweldig!
Hello ladies/gents
Hier een berichtje van mij... Ik heb me vandaag geregistreerd nadat mijn nicht me op dit forum had gewezen.
Ik ben een mama van 30 jaar oud en heb drie weken geleden voor het eerst een taartenworkshop gevolgd...en kan sindsdien bijna nergens meer aan denken!!!! Het was zooooo leuk om te doen! Eerst wilde ik vaker workshops gaan volgen, maar als je het geld van de WS bij elkaar optelt, dan kun je al een aardige prive verzameling aanschaffen. En dat is ook precies wat ik van plan ben!
Mijn man en zoontje hebben heerlijk meegesmuld (en heel toevallig ook alle mensen die "ineens" langskwamen, hihi)...dus die moedigen me ook aan.
Ik ben altijd al wel crea bezig geweest, maar heb helemaal zin in een nieuwe hobby!
Ik realiseer me ook dat ik er nog lang niet ben (ik heb wel het een en ander aan bakervaring, maar werken met marsepein/fondant is nieuw) en merk dat ik veel vragen heb. Lang leve dit forum en vooral de enthousiaste leden die veel tips enz hebben geplaatst!
Ik hoop dat ik tussen het mama/juf/taartenbakken door genoeg tijd heb om ook leuke dingen te plaasten, maar voel me nu nog erg "onervaren" en kan me niet voorstellen dat ik heb wat nog niet eerder is verteld...
Mijn doel is dat ik in maart een taart voor mijn zoon zijn verjaardag kan maken, zoals wij die in gedachten hebben! (dit jaar konden we maar niet slagen. Of het ontwerp was niet super, of het was niet te betalen... 30.00 euro voor 8 personen. Het doel van mijn man is om zoveel mogelijk creaties van mij uit te proberen
Nou, tot schrijfs maar ....
groetjes Simona