1

Onderwerp: Mijn eerste taart is af

Ik heb mijn eerste taart af lekker frif en zomers met aardbeien.

Ben er best wel trots op hoewel het afsmerem met de bc zeker niet makkelijk was ik was meer aan het verplaatsen dan aan het smeren  :( maar we hebben hem net geproefd en hij was super lekker  :Y  :Y

http://i721.photobucket.com/albums/ww212/1maximuspink1/cupcakes/foto2.jpg

Groetjes Diana

2

Re: Mijn eerste taart is af

:9 :9 lekkerrrrrrr  !

3

Dat ziet er erg lekker uit !! :9  *kwijl kwijl*

4

thanks daar word ik blij van  :)

Groetjes Diana

5

ow jammie!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

Mmmmm lekker aardbeien en slagroom.

7

ziet er erg lekker en mooi uit, maarruh,  :think:  wat heb je nou afgesmeerd met bc dan? :o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Ziet er heerlijk uit,met al die verse aardbeien. Maar als je geen fondant of marsepein gebruikt hoef je niet af te smeren met botercreme. Je kunt dan gewoon een laagje slagroom op de bovenkant doen, en daar je fruit opleggen, en de slagroom spuiten.

9

Ziet er lekker uit. Ik denk dat ik je een keer ga na-apen.
Maar dan zonder de botercreme  ;)
Je hebt geen vulling IN het taartje gedaan he?
Wat is eigenlijk dat rode onderaan de taart? Rood gekleurde botercreme?

10

hoi allemaal,

bedankt allemaal voor je jullie lieve reactie en ja het was mijn eerste taart en ik was er van overtuigt dat hij afgesmeerd moest worden met bc ook als je er geen fondant op doet maar oke ik begrijp dus nu dat dat niet nodig was hahaha had me een hoop werk gescheelt.

Ik heb de binnenkant gevuld met aangevette slagroom erg lekker al zeg ik het zelf en door de bc heb ik een kleurstof rose gedaan vond ik wel grappig alleen het afsmeren ging dus niet lekker.

Het was eigenlijk ook een proeftaartje voor het echte werk voor volgende week Dan wordt onze dochter 3 en wil een hello kittytaart met fondant voor haar maken  :) Zo weet ik nu hoe de taart te maken alleen moet ik het volgende keer met een veel groter bakblik maken.

Groetjes Diana

11

Aangevette slagroom als vulling, lekkere combinatie met de aardbeien lijkt me.
Ik heb nog nooit aangevette slagroom gemaakt, zit dat ook bovenop de taart?

En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en succes met het maken van haar taart, maar dat gaat vast goed komen.

12

bedankt alvast voor de felicitaties  :) bovenop de taart zit gewoon slagroom alleen de vulling is gemaakt met aangevette slagroom ook niet moeilijk om te maken.

De combinatie is het totaal was erg lekker ja  :Y

Groetjes Diana