Onderwerp: Taart met een verhaal: Eigenlijk niet verdiend toch maar gemaakt!
Gisteravond ben ik nog bezig geweest met het bakken van een vierkante taart, maar doordat ik geen geduld had en wilde beginnen met stukjes eraf snijden die wat aangebrand waren ging het mis
kon er weinig nog van maken dus besloot ik het weg te gooien
Ik had geen mix meer dus moest ik zelf aan de slag met bloem, dit keer gewoon een ronde taart! Die is uiteindelijk wel redelijk goed gelukt alleen niet zo erg hoog maar ach!
Maar toen kwam ik s'avonds naar bed en zei tegen mijn vriend "ben je nog wakker? Mijn taart heb ik verknald" en tja toen werd hij wakker
Dus bedacht ik me vannacht; de taart die ik ga maken wordt er 1 voor hem!
Maaarrrrrrr vanmorgen om 5.15 kreeg ik telefoon (hij was al lekker naar zijn werk) het eindigde met 538 op het eind en ik dacht meteen: Oh volgens mij radio 538.. (ik luister daar eigenlijk ook bijna nooit na maar dat telefoon nummer hing wel in mijn hoofd) daarna meteen weer gebeld dus ik dacht; mmm misschien is er toch wel wat aan de hand en vergis ik me!! Ja hoor radio 538 met de wekservice omdat ik mijn vriend gisteravond wakker had gemaakt
Boontje komt om zijn loontje 
Ik vond dus eigenlijk dat hij het taartje niet had verdiend, of dat ik hem had moeten vullen met sambal haha
maar ik heb er toch maar wat moois van gemaakt, iets waar ik toch wel trots op ben!
Roosjes heb ik ook zelf gemaakt, wat gepriegel en ze zijn niet allemaal even groot en netjes maar goed dat zijn echte rozen ook niet altijd toch ?
Gevuld met botercréme en aardbeien jam:

De zijkant:
De roosjes:
En Feedback is altijd welkom
Graag zelfs!
Wat een engelje ben jij zeg! Hij boft maar met jou. Je taarje ziet er mooi strak uit maar de decoratie mag inderdaad iets dunner. Heb je een klein rollertje daar gaat het makkelijker mee. Als je geen rollertje hebt dan kun je ook een klein stukje pvc pijp kopen(of heeft je vriend dat toevallig in de schuur) Doet ie ook nog wat voor zijn taartje hi hi. Groetjes Thea