Re: Van deze taart werd ik helemaal blij!
en ik zie het verschil niet hoor 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Van deze taart werd ik helemaal blij!
en ik zie het verschil niet hoor 
ik vind het een supertaart! het is er ook echt eentje in de categorie blij van taarten kijken

Van deze taart zijn vast héél veel mensen blij geworden!! Ik ook!!
Echt helemaal supermooi!!
Zoete groet,
Mandy
Wat een prachtige taart is het, erg netjes gemaakt, uiteraard wordt je hier blij van, zou ik ook zijn. 
Hij is echt super! Je strik vind ik ook echt helemaal het einde! Hoe heb je die zo hoog gekregen, zit er binnenin iets aan fondant waar je het tegenaan hebt geplakt?
Hij is prachtig!! Zou ik ook erg blij van worden hoor!!
Hij is echt super! Je strik vind ik ook echt helemaal het einde! Hoe heb je die zo hoog gekregen, zit er binnenin iets aan fondant waar je het tegenaan hebt geplakt?
Ja, kan je dat niet zien dan
Het is een soort menhir (die dingen die Asterix voor z'n lol tilt
) van fondant, met daarin inkepingen voor de lussen, vastgezet met een mix van lijm, gesmolten fondant en water - superplakgoedje!
't Is weer eens wat anders 
wauw echt prachtig!!!
Erg mooi!!
mooie strakke taart
Wauw wat een mooie strakke taart, en wat een werk moet dat geweest zijn om de tekst erop te krijgen.
Ik kijk ook altijd vol verwondering naar jouw onderkant randjes, die zijn altijd zo strak en glad, ik ben vaak toch blij als er een onderrand omheen kan dat verhuld vaak nog wat rafeltjes
Ik mail je trouwens nog even, heb weer een leuke opdracht voor je als je er tijd en zin in/voor hebt natuurlijk. 
Hij is GEWELDIIIIIIGGGGG!!!!

hele mooie taart echt super kleurencombi
mag ik vragen hoe je zo'n mooie zilvere kleur hebt gemaakt?
Heel mooi gedaan woaw.
Iris Zijlstra schreef:Hij is echt super! Je strik vind ik ook echt helemaal het einde! Hoe heb je die zo hoog gekregen, zit er binnenin iets aan fondant waar je het tegenaan hebt geplakt?
Ja, kan je dat niet zien dan
![]()
Het is een soort menhir (die dingen die Asterix voor z'n lol tilt) van fondant, met daarin inkepingen voor de lussen, vastgezet met een mix van lijm, gesmolten fondant en water - superplakgoedje!
Vond het zelf maar braswerk maar ja, dan moeten ze maar een gewone strik nemen hoor
Ja, ik had al een vermoeden
Thanks voor je antwoord!
Hier zou ik ook helemaal blij mee zijn ..... 't is echt een plaatje. Leuk ook om die tekst in stippellijntjes te verwerken en dat fotolijstje is d'r ook een om te onthouden!
wauw, wat een plaatje!

Wat een prachtige taart!!
En dan schrijf je ook nog dat er niet van die bijzondere dingen op zitten..... Echt wel!!
Vind je foto lijstje wel helemaal geweldig!!
hele mooie taart echt super kleurencombi
mag ik vragen hoe je zo'n mooie zilvere kleur hebt gemaakt?
Redelijk lichtgrijze fondant met een flinke laag pearlspray!
Ik vind hem echt super mooi geworden. Voor mij is het nog even flink oefenen voordat ik zoiets kan maken.
Hij is ook helemaal leuk!!! Dat getekende bruidspaar in het lijstje
en die gestippelde namen maakt het ook zo lekker speels 
geweldigggggggggggggggggggggggggggg
alles is mooi en perfect!
Wat een overweldigende strik!
Ik vind het een enorm mooie&leuke taart. Leuk plaatje ook.
Mooooooooooi!!!!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Van deze taart werd ik helemaal blij!