1

Onderwerp: is dit echt of zijn dit poppetjes prinsessen

goedemiddag,

Ik heb het verzoek gekregen een prinsessentaart te maken. Deze klant heeft foto's toegestuurd. Maar volgens mij zijn de poppetjes erop van plastic van disney. Helaas kan ik er geen foto van plaatsen aangezien ik hem dan op het net moet zetten. Ik hoop dus dat jullie snappen wat ik bedoel en of er iemand is die mij kan vertellen of ik dit in nederland kan kopen.

Alvast bedankt

2 Laatst bewerkt door keukentje (27-04-2011 17:06)

Re: is dit echt of zijn dit poppetjes prinsessen

Als je het hoofdje bedoelt dat kunnen inderdaad "echte" barbie hoofdjes zijn, die kun je zo kopen en bovenop je taart zetten.
Ben je erg handig dan kun je een hoofdje boetseren en deze boven op de taart plaatsen. Het lijfje is dan van plastic. Misschien bedoel je zoiets ?

http://i749.photobucket.com/albums/xx133/keukentje1/Barbie001Small.jpg

Christine.

3

Teetje schreef:

goedemiddag,

Ik heb het verzoek gekregen een prinsessentaart te maken. Deze klant heeft foto's toegestuurd. Maar volgens mij zijn de poppetjes  erop van plastic van disney. Helaas kan ik er geen foto van plaatsen aangezien ik hem dan op het net moet zetten. Ik hoop dus dat jullie snappen wat ik bedoel en of er iemand is die mij kan vertellen of ik dit in nederland kan kopen.

Alvast bedankt

Als je een duidelijk antwoord op je vraag wil........dan zul je toch moeten laten zien wat de klant je heeft gemaild........en waarom kan je hem niet op het net zetten? Mijnalbum of zo is toch niet zo moeilijk?

4 Laatst bewerkt door Teetje (28-04-2011 19:29)

heb hem toch maar even in mijn album geplaatst idd want anders krijg ik idd geen goed antw

alvast bedankt

dat zijn 99% zeker, plastic poppetjes

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6 Laatst bewerkt door Teetje (28-04-2011 19:28)

oke dank je voor je antwoord