1

Onderwerp: Cakelets/Cupcakeenvy

Hoi allemaal hier is mijn eerste cakelet oftewel minitaartje. :9  Gemaakt n.a.v. een artikel in Mjamm taart(lente) In het tijdschrift zijn ze niet gevuld maar bij die van mij wel(aardbeienmousse)
Vind je dit ook leuk neem dan een kijkje op: www.CupcakeEnvy.com of www.flickr.com/photos/cupcakeenvy. Bedankt voor het kijken en veel plezier op de site. Groetjes Thea
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y3IKF3NA-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DJSCQJSW-D.jpg

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

2 Laatst bewerkt door gertieneke (29-04-2011 12:18)

Re: Cakelets/Cupcakeenvy

Wat een leukerd, en bedankt voor de leuke link
Zit nu al dat moois te bewonderen  :thumb:

3

Wat schattig zeg!

4

Heel erg mooi gedaan joh!
Ik wil zelf ook eens een cakelet maken, maar heb even een vraagje. In welke bakvorm heb je het gebakken?? Misschien beetje een domme vraag, maar ik ben nog echt een groentje op dit gebied  :rolleyes: hihihi

groetjes

5

Busy mom schreef:

Heel erg mooi gedaan joh!
Ik wil zelf ook eens een cakelet maken, maar heb even een vraagje. In welke bakvorm heb je het gebakken?? Misschien beetje een domme vraag, maar ik ben nog echt een groentje op dit gebied  :rolleyes: hi

groetjes

Hoi,geen domme vraag hoor,ik heb ook in mijn kasten lopen zoeken hi hi. Uiteindelijk vond ik nog van die schaaltjes waar je een souffle in maakt(van die witte met ribbeltjes aan de buitenkant)Daar heb ik er twee mee gebakken en toen gevuld en bekleed. Je kunt gewoon even in je kasten kijken of je iets bruikbaars hebt, als het maar hoog is en wel goed invetten. Veel plezier met bakken groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

6

wat een schatje :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Bedankt voor de tip!! Ik ga es ff door mn kasten heen in de keuken, daar moet vast wel wat bruikbaars inzitten ;-)

8

leuk