Re: Mijn allereerste bruidstaart...giant cupcake(jes)!!
Iedereen superbedankt voor alle lieve reacties en fijne complimentjes!!
Zoete groet,
Mandy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn allereerste bruidstaart...giant cupcake(jes)!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iedereen superbedankt voor alle lieve reacties en fijne complimentjes!!
Zoete groet,
Mandy
Hij is echt heel erg leuk! En je kleine cupcakes ook! Ik vind de vorm mooier dan de bakvormen van de giant cupcake.
Ziet er erg mooi uit!
Ook de kleuren vind ik erg mooi!
Vind hem geweldig!
Super gaaf! die zet ik even op mijn 2do list
maar wat ik ook erg leuk vind is de manier waarop je je berichtje begint, met de tekst ' leuk dat je mijn berichtje hebt geopend'
cctjes zijn ook erg mooi!
groetjes,fifi
idd leuk de eerste zin om te lezen in je berichtje, ik werd er gelijk weer helemaal vrolijk van
maar wat een leuke taart heb je zo gemaakt zeg! ik vind hem echt supergaaf!!!! die ga ik onthouden, mag dat?
Wow!! Geweldig!!
wauw wat een mooi gemaakt en wat een leuk idee 
idd leuk de eerste zin om te lezen in je berichtje, ik werd er gelijk weer helemaal vrolijk van
![]()
![]()
maar wat een leuke taart heb je zo gemaakt zeg! ik vind hem echt supergaaf!!!! die ga ik onthouden, mag dat?
Bedankt voor het compliment! Ik vind ook echt alleen het idee al dat er iemand is die naar mijn berichtje wil kijken, een feestje! En al die postitieve reacties maken het feest natuurlijk helemaal compleet! 
En natuurlijk mag je deze taart onthouden, haha...alsof ik je zou kunnen tegenhouden om iets te onthouden...da's net zoiets als zeggen dat je niet aan een roze olifant mag denken...probeer het dan maar eens te laten!
Vind het een eer als je mijn taart in gedachten wil houden!
Zoete groet,
Mandy
...maar wat ik ook erg leuk vind is de manier waarop je je berichtje begint, met de tekst ' leuk dat je mijn berichtje hebt geopend'
groetjes,fifi
Bedankt voor je compliment! En wat grappig dat mijn eerste zinnetje zo is opgevallen...leuk dat je dat even noemt!
Zoete groet,
Mandy
...maar wat ik ook erg leuk vind is de manier waarop je je berichtje begint, met de tekst ' leuk dat je mijn berichtje hebt geopend'
groetjes,fifi
Bedankt voor je compliment! En wat grappig dat mijn eerste zinnetje zo is opgevallen...leuk dat je dat even noemt!
Zoete groet,
Mandy
groetjes,fifi
Zoete groet,
Mandy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn allereerste bruidstaart...giant cupcake(jes)!!