1

Onderwerp: Ik ben...

Hoi!

Ik ben Samira. Ik ben 26 jaar. Heb twee schatten van kinderen. Een dochter van 2,5 en een zoontje van 16 maanden.. Drukke boel geweest de afgelopen maanden, maar nu is de rust een beetje wedergekeerd in huis. Zo doende wil ik nu dan toch graag gaan beginnen met taarten bakken.

Ik vind dit een geweldige site! Er staan zoveel goede tips op! Vooral voor een beginner is dit heel erg fijn! Vanmorgen heb ik al een taart biscuit gebakken d.m.v het recept op deze site, en ik moet zeggen.. niet slecht voor de eerste keer! haha. Zomenteen als de kindjes wakker zijn de stad in om wat spulletjes te kopen, (ze hebben hier bij de jamin fondant en dergelijke) dan nog een taart biscuit bakken, en dan kan ik vanavond samen met mijn zusje gaan zitten knutselen. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken :o

Groetjes Samira

2

Re: Ik ben...

Hoi!! Welkom op deze gezellige site!

Tipje: Voor fondant/marsepein kun je tegenwoordig vaak ook bij de supermarkt terecht  ;)

Ik zie je creaties graag terug in de parade  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Faje schreef:

Hoi!

Ik ben Samira. Ik ben 26 jaar. Heb twee schatten van kinderen. Een dochter van 2,5 en een zoontje van 16 maanden.. Drukke boel geweest de afgelopen maanden, maar nu is de rust een beetje wedergekeerd in huis. Zo doende wil ik nu dan toch graag gaan beginnen met taarten bakken.

Ik vind dit een geweldige site! Er staan zoveel goede tips op! Vooral voor een beginner is dit heel erg fijn! Vanmorgen heb ik al een taart biscuit gebakken d.m.v het recept op deze site, en ik moet zeggen.. niet slecht voor de eerste keer! haha. Zomenteen als de kindjes wakker zijn de stad in om wat spulletjes te kopen, (ze hebben hier bij de jamin fondant en dergelijke) dan nog een taart biscuit bakken, en dan kan ik vanavond samen met mijn zusje gaan zitten knutselen. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken :o

Groetjes Samira

Hoi Samira welkom op de site. Ik ben ook nog niet zo lang bezig maar het gaat steeds beter. Ene veel plezier vanavond met je zus. Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

4

Hoi, veel succes met bakken! het zal vast een mooie taart worden! :Y

De zoete taartdoos!

5

Welkom op het forum!

Hoe is je eerste taartje geworden gisteren?
Wilde het allemaal een beetje lukken?

Heel veel bak en decoratie plezier!

Liefs, Zanoni

6

Bedankt dames!

We zijn gisteren tot 23.00 bezig geweest! Was wel heel erg leuk om te doen! Wel wat tegenslagen gehad, maar ach, voor de eerste keer mag ik niet klagen. Het is niet helemaal geworden wat ik ervan hoopte, maar ben er wel blij mee!

Deze site heeft me in ieder geval al goed op weg geholpen!

Ik zal proberen om mijn eerste taartje bij de parade te plaatsen!

Groetjes!