Onderwerp: Indeling bij Mijn album.nl

Wie weet hoe je de indeling op mijn album.nl kunt aanpassen.
Bij sommige baksters op het forum zie ik dat de cc in een categorie, staan, stapeltaarten, verjaarstaarten. Alles staat netjes gerangschikt in een eigen soort albumpjes. Super mooi, vind ik.
Ik hoop dat ik het duidelijk opschrijf. Misschien staat het op de site van mijnalbum.nl en lees ik er helemaal overheen, maarum...ik zie het niet.

Weet iemand het en wil dit raadsel voor me oplossen???
:Y  :lol:  :lol:

Alvast heeeeeel erg bedankt

Groet,
Annemieke

2

Re: Indeling bij Mijn album.nl

Op je overzichts pagina staat links vrij bovenaan een grijze knop met nieuw album aan maken.

3

Dan kom je in een nieuw veld.
Daar staat achter album titel dan een datum, maar hier kun je zelf iets anders van maken!

reuze bedankt voor j e reactie, ik ga ermee aan de slag :thumb:

Groet,
Annemieke

5

alleen jammer, dat je foto´s niet van je ene map naar de ander kunt verplaatsten/verschuiven...

Groetjes, Dorothea.

6

Dot schreef:

alleen jammer, dat je foto´s niet van je ene map naar de ander kunt verplaatsten/verschuiven...

Ja, dat is idd. vervelend. :mad:
Kun je even zoet mee zijn om alles weer opnieuw te uploaden....

7

ja, maar als je dat doet, dan doen alle links hier op het forum het ook niet meer...

Groetjes, Dorothea.

8

Dot schreef:

ja, maar als je dat doet, dan doen alle links hier op het forum het ook niet meer...

:s  :s Dat zou inderdaad jammer zijn.
Maar je kan ze toch ook nog in dit bestaande mapje laten staan, en dan maak je die bijv. niet zichtbaar op je mijn album pagina.
Eigenlijk best stom dat je ze niet gewoon kunt verplaatsen.... :Y

zo te lezen ben ik daar nog wel even mee bezig. Ik laat het indelen van het album even voor wat het is.
Ben vandaag vrij en de hele dag druk met versieringen te maken voor de kerstmarkt as. zaterdag.
Maak vandaag/avond alleen de versiering. Het bakken komt donderdag, vrijdag/nacht en alles klaarmaken.
Hartstikke leuk, wel heel druk.

Nogmaals dank voor jullie hulp, :thumb:

Groet,
Annemieke

10

anniestaartfabriek schreef:

Wie weet hoe je de indeling op mijn album.nl kunt aanpassen.
Bij sommige baksters op het forum zie ik dat de cc in een categorie, staan, stapeltaarten, verjaarstaarten. Alles staat netjes gerangschikt in een eigen soort albumpjes. Super mooi, vind ik.
Ik hoop dat ik het duidelijk opschrijf. Misschien staat het op de site van mijnalbum.nl en lees ik er helemaal overheen, maarum...ik zie het niet.

Weet iemand het en wil dit raadsel voor me oplossen???
:Y  :lol:  :lol:

Alvast heeeeeel erg bedankt

Bijzonder, ik ben hier ook naar op zoek. Kom via google hier uit, en het gaat ook om een taarten album.
Is het jou uiteindelijk gelukt?

gr, Heleen

Groetjes, Heleen
Mijn foto's