Onderwerp: sneak preview, bruidstaart voor mijn zusje
Morgen gaat mijn zusje trouwen, precies op de dag dat ze 10 jaar samen zijn. Je begrijpt... dit is een dag die al heeeel lang in de planning zit. 3,5 Jaar geleden heeft ze al gevraagd of mijn dochters bruidsmeisjes wilden zijn en in de tussentijd is er ook een bruidsjonkertje geboren
Dit is dus een bruiloft waar al heel lang van te voren voor gepland is, door mijn zusje zelf, ook door een weddingplanner en twee ceremoniemeesters ... ...
ehm... bridezil++
Dé taart is ook veel besproken... en hij was moeilijk want ze wilden graag het randje wat ook op de taart stond in icing gespoten op de zijkanten. Had ik nooit gedaan en heb geen vaste hand...
gaf dus best -understatement...- wel wat stress. UIteindelijk is dit hem geworden. Rood is de lievelingskleur van de bruid en dus de themakleur van de bruiloft, verder wilde ze de taart ook graag glim- en glanzend
Ik ga hem straks wegbrengen, vul de foto's in de komende week nog even aan . Ooh ja... gevuld met champagne mousse en verse aardbeien bavarois getrempeerd met Limocello

ik vind alleen dat kantrandje langs de taarten erg jammer; leidt zo af van de prachtige taart
)