1

Onderwerp: Ook ik mocht voor het eerst...

Een bruidstaart maken...
En spannend dat ik het vond! Gelukkig mocht ik klein beginnen voor mensen die voor de tweede keer met elkaar trouwden en het beginplan hadden om alleen even "snel" te gaan tekenen op het stadhuis... uiteindelijk is het nog een uitgebreide dag geworden met van het weekend een feest!
http://i55.tinypic.com/1twves.jpg
Gevuld met lemon curd-crème en aardbeienjam... op verzoek van de bruid. Het was een verrassing voor de gom.

smakelijke groetjes
patricia

2

Re: Ook ik mocht voor het eerst...

Prachtig!

wat is 'ie mooi
Welke kleur heb je gebruikt??

De basis is gewoon blanke marsepein van zeelandia, die is net wat witter dan funcakes.... met de pearlspray. De strik en de parelrand heb ik geprobeert net iets donkerder te kleuren dan de marsepein en daarna meegespoten met de spray. De kleuren van de decoratie waren een beetje bruin, golden yellow en wit, want ik had hem te donker naar mijn zin!

smakelijke groetjes
patricia

5

Wow, super mooi!

6

heel apart voor een bruidstaart

Wow super :)

Nog even een vraagje ik zie het zo vaak voorbij komen en dacht laat ik het nu maar eens vragen ;)
Die lijntjes op de bovenste taart met die parels er tussen hoe maak je die ? met een of andere afdruk ding ? of gewoon met een mesje ofzo ? (sorry ben een leek ;) )

Je kunt het kussen effect met een mesje o.i.d. maken, dat deed ik eerst ook maar er is ook een patchwork cutter voor daar zitten ook nog hoekafwerkingen bij errug leuk!

smakelijke groetjes
patricia

Mooi zeg. Gebruik je voor de parelrand ook een speciaal stuk gereedschap ?

Groetjes Silvia

10

Heel mooi! Kan me voorstellen dat ze er erg blij mee waren :)

11

Mooi  :Y  Leuk ook het werkje op de strik :)

Say YES with joy. Say NO without fear.

12

Mooi geworden hoor, en het spuitwerk op je strik vind ik ook erg mooi!
Ook een boel werk zo met al die rode en zilveren pareltjes.
Ik ben gevraagd voor een bruidtaart voor begin September maar ik weet nog niet of ik durf.....

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

13

Hij is erg mooi!

Louise

Groetjes Louise

Sandra-lala schreef:

Mooi geworden hoor, en het spuitwerk op je strik vind ik ook erg mooi!
Ook een boel werk zo met al die rode en zilveren pareltjes.
Ik ben gevraagd voor een bruidtaart voor begin September maar ik weet nog niet of ik durf.....

De zilveren accenten op de strik is een tappit uitsteker, dus lekker makkelijk :D
De parelrand heb je 2 verschillende dingen voor.... bij de rand uitstekers in de hebshop staan 2 verschillende maten, dit is de 9 mm geloof ik iig de grote. Maar er is ook een FI mold met 3 maten parels... achteraf zou ik die kopen denk ik :think:

smakelijke groetjes
patricia