Onderwerp: Een lamme arm, maar wel een tennisnet
Wat was dat zwaar, met de sugargun een net van fondant knijpen. Maar het is gelukt en dit is 'em. Voor een meisje wat 12 is geworden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een lamme arm, maar wel een tennisnet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat was dat zwaar, met de sugargun een net van fondant knijpen. Maar het is gelukt en dit is 'em. Voor een meisje wat 12 is geworden.
Maar mooi is ie wel

knap hoor!! ik krijg op de een of andere manier fondant zo goed als niet uit mijn gun, maar marsepein met gemak!
enne leuke taart! 
Ontzettend leuke taart zeg!
Als je fondant in je gun doet, moet je er even crisco door heen kneden en je gun van binnen ook even invetten. Het komt er soepeler dan ooit uit!
Wauw, heel leuk gedaan!
knap hoor!! ik krijg op de een of andere manier fondant zo goed als niet uit mijn gun, maar marsepein met gemak!
Ik gebruik de suikerpasta van Callebaut en heb nooit problemen met de sugargun. Moet ook niks toevoegen ofzo ..
Wauw, heel leuk gedaan!
petrawb schreef:knap hoor!! ik krijg op de een of andere manier fondant zo goed als niet uit mijn gun, maar marsepein met gemak!
Ik gebruik de suikerpasta van Callebaut en heb nooit problemen met de sugargun. Moet ook niks toevoegen ofzo ..
Wordt de fondant dan wel hard uiteindelijk? Ook als er crisco doorheen gaat? Bedankt voor de tips, ik ga het eerst eens proberen met Crisco (want die heb ik in huis
)
Wordt de fondant dan wel hard uiteindelijk? Ook als er crisco doorheen gaat? Bedankt voor de tips, ik ga het eerst eens proberen met Crisco (want die heb ik in huis
)
Ja hoor, het wordt gewoon hard!
Ik zie niks 
Ik zie niks
Hij staat er toch echt hoor..... 
Leuk gedaan! Mooie taart!
Inderdaad crisco fondant en sugargun is een ware combinatie! Vraagje: Welke letter vorm heb je hiervoor gebruikt?
Groetjes Chantal
Leuk!
Knap zeg!
Pas maar op voor een tenniselleboog!
Mooi gedaan hoor!
Lekker strak taartje hoor! Knap gedaan!
Leuk gedaan! Mooie taart!
Inderdaad crisco fondant en sugargun is een ware combinatie! Vraagje: Welke letter vorm heb je hiervoor gebruikt?Groetjes Chantal
Dat vroeg iemand me laatst ook al. Weet niet meer waar ik ze gekocht heb, heb ze al een tijdje. Het zijn plastic letters, crème kleurig. In een blisterverpakking zaten ze.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een lamme arm, maar wel een tennisnet