Onderwerp: Koekjes van de ketting nr 97
Hier mijn koekjes nog een keer. Ik heb ze gemaakt voor Linda, alias Helix077. Mijn eerste koekjes. Feedback is meer dan welkom!!

Ik had nog wat deeg over dus ook maar meteen geboortekoekjes gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koekjes van de ketting nr 97
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier mijn koekjes nog een keer. Ik heb ze gemaakt voor Linda, alias Helix077. Mijn eerste koekjes. Feedback is meer dan welkom!!

Ik had nog wat deeg over dus ook maar meteen geboortekoekjes gemaakt.
Ik vind ze erg leuk geworden en die geboorte koekjes zijn zeer schattig!
Ik moet dit ook maar eens proberen.
Dank je. Met fondant is het wel makkelijk. Met icing zal het een stuk sneller gaan.
Leuk!! Linda komt volgende week naar mij toe! 
Wat een leuke slabbertjes! De andere zijn ook erg leuk maar de slabbertjes zijn echt schattig
Leuk allemaal die koekjes
Namens mijzelf, mijn hubby en de kids, kan ik zeggen dat ze er niet alleen heel leuk uitzagen, maar ook heel lekker waren
.
Mijn hubby maakte een opmerking dat ze inderdaad niet zo zoet waren (natuurlijk net nadat ik had gezegd dat je dat had gezegd
), maar dat weerhield hem er echt niet van om daarna nog een haasje te verorberen
.
De enige "opmerking" die ik heb, is dat ik de koekjes dunner zou hebben gemaakt. Maar dat is denk ik een kwestie van smaak. Ik heb liever dunnere koekjes
. Maar ze zagen er heel leuk uit, en waren heel lekker.
Nog even en dan mogen we weer 
Leuk!! Linda komt volgende week naar mij toe!
Yep, en ik heb bijna slapeloze nachten over wat ik voor iemand van jouw versierkaliber moet maken
. Nee hoor geintje
. Ik moet wel even een thema bedenken. Pasen kan niet meer, koniginnedag ook niet, hmmmm ik kom op 5 mei, bevrijdingsdag. Misschien kan ik daar iets mee
. Ach en mocht het echt niet lukken, dan neem ik gewoon een lekker pak bastogne of chocoprince mee als back-up
Of ik zet de kids aan het werk

Chocolat chip is ook altijd goed!! 
Ik zal het in mijn achterhoofd houden

Bedankt voor de reacties. Fijn dat ze ook smaakte Linda.
In het recept stond dat je het deeg een halve cm dik moest houden dus heb ik dat maar gedaan. Ze waren ook erg breekbaar vond ik. Moet echt nog een goed koekjes recept hebben.
Zoals ik idd ook al zei waren ze niet zo zoet. Ik vond wel dat het met de fondant een goede combi was omdat deze zelf al zo zoet is. Ja ik heb uiteraard van de test baby koekjes geproefd
.
Linda succes met jouw probeersel voor Kaja. Ik ben erg benieuwd wie ze voor mij gaat maken..
Leuk joh! En over de dikte van de koekjes. Ik hoorde dat als ze dikker zijn wel knapperiger blijven met zowel icing als fondant...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koekjes van de ketting nr 97