Onderwerp: Nieuw Molletje
Dag allemaal,
Ook ik zal mij hier even voorstellen. Ik ben 28 jaar woon heerlijk midden in Amsterdam samen met mijn vriend en dochtertje van anderhalf.
Ik vind het heerlijk om te koken, maar bakken is toch echt een favorietje. Op dit forum lees ik al een hele poos mee, maar ik zit nu met een dermate dringende kwestie dat ik me maar eens aanmeld. Ik maak momenteel hier en daar verjaardagstaarten en binnekort ga ik mijn eerste baby-shower taart maken. Ik heb daar erg veel zin in, want wanneer krijg je daar nou de kans voor???
Op 1 juli gaan wij trouwen en degene die mijn taart zou maken (een vriendin die het mij aanbood als huwelijkscadeau) laat niets meer van zich horen. Nu zoeken wij met spoed iemand in Amsterdam die iets moois kan maken voor een niet al te hoog bedrag, want dat hadden wij immers niet gebudgetteerd. De bedoeling is aardig over the top met schuine lagen en krullen e.d. Is dit de juiste locatie om deze vraag te posten en zo niet, waar kan ik dat dan het beste doen? (en ja, ik heb me al half suf gegoogled!)